KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, October 30, 2013

Assalamualaikum.

Seringkali akhir solatku aku memohon agar suatu hari nanti ALLAH temukan aku dengan orang tepat
Orang yang dapat menerima diri ini seadanya
Orang yang dapat membimbing diri ini
Orang yang di saat aku lemah, hadirnya dia dapat memberikan aku senyuman

Hati ini bukanlah sekuat mana
Seringkali lemah dan tewas setiap kali hadir ujian
Dan kadang aku diam dan berharap masa memulihkan keadaan
Diam aku bukan tanda lemah
Diamnya aku tanda aku menghormati kamu

Dan aku bukanlah seorang wanita yang senang memberikan cinta
Sekali aku sayang, dialah juga yang aku mahu hingga akhirnya

Kadang aku berfikir apakah wujud kisah cinta dongeng?
Kisah cinta novel yang berakhir dengan bahagia?

Kadang hidup tak seperti yang aku inginkan
Hujan sering hadir di saat aku beriakan mahukan matahari
Namun hujan juga yang menyejukkan aku,mendamaikan aku

Tumpah rasa sayang ini kadang kala tak perlu diungkap dengan kata
Aku yang pemalu ini apetah lagi
Di saat aku masih belum boleh menjaganya, aku berdoa agar MAHA PENCIPTA menjaganya
Ku titipkan doa agar dia selalu dilindungi, bahagia, dalam jagaanNYA
biarlah YANG MAHA MERANCANG itu menentukan segalanya..............





No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3