KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, September 13, 2013

Kadang bila kau keliru dalam hidup, kau perlukan masa untuk bertenang.
Pergi dan mendiamkan diri mungkin bukan jalan terbaik, tapi jika itu sahaja pilihan yang kau ada............
dan mungkin pilihan kau itu akan menyakitkan hati insan insan yang berada di sisi kau dan amat kau sayangi.......

Percayalah..tidak ada sekelumit rasa di hati ini ingin menyakitkan hati kalian semua...kalaulah kalian tahu setiap bait kata yang keluar tidak pernah aku maksudkan...namun aku juga manusia yang lemah dan tidak sempurna...tatkala aku lemah, aku mohon pengertian..aku tidak sebisa itu menjadi kuat walau berkali aku cuba....

Air mata yang menitik setiap kali memikirkan apa yang telah berlaku dan telah aku lalui selama hampir 10tahun ini masih belum cukup menguatkan aku. Kadang aku mempersoalkan takdir ILAHI...YA ALLAH ampunilah dosaku yang seolah tidak redha dengan ketentuanMU...... ='(

Maafkan diri ini kerana tidak boleh untuk memuaskan hati semua pihak.

Sekian, assalamualaikum......

Izzatul Hidayah, 13 September 2013, 6.14pm, Laman Midah Cheras Kuala Lumpur


No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3