KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, March 09, 2013

oh. ada blog ke dia??

Assalamualaikum.
sepatutnya aku kena study sekarang. Tapi oleh sebab aku merasakan betapa aku nak menulis, so aku stop study kejap.

Tadi aku singgah blog Mat Lutfi. Oh, aku pun baru tahu Mat Lutfi ada blog. Selama ni igt dia ada youtube account je. Ala,orang mcm aku pun ada blog, apatah lagi dia.


Aku baca blog dia, aku boleh rasakan betapa uniknya cara pemikiran dia. Seronok. Kau takkan tak ketawa dalam setiap entry dia. The power of 'kedah words'. eh.


Terfikir seketika aku, cara penulisan dia buatkan aku kagumi dia. Apatah lagi bila dia bagi pendapat. Aku suka cara pemikiran dia yang tak semua anak muda zaman twitter,facebook ni ada. Cool man. You cool.


Pergilah baca. Baca dengan hati sebab kau takkan mudah faham kalau hanya guna satu pancaindera.


Dah lama aku tak modified blog ni. Rasa macam budak2 bila tengok layout apa kejadah cute cute thing semua bagai ni. Nantilah habis exam.


Exam??


Minggu depan aku exam. Aku dan kawan kawanku. Kami. 

Takut. Sumpah aku takut. Dan aku selalu bersyukur sebab aku masih punya senjata. 'Doa ibu dan ayah'



Sekian, assalamualaikum.

-cahayagemilangpetunjuk-
-sambil renung bilik yg macam kedai fotostat-

1 comment:

  1. all the best izzatul ! ko boleh buat exam tu. :)

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3