KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, February 19, 2013

Farewell Dinner Twinning Program 2010

Hello, Hi, Assalamualaikum.


So, let's update new story about me since dah lama gila tak cerita pasal diri sendiri. Asik asik cerita tempat pelancongan je kannn. BTW, saya masih hutang satu entry mengenai watersport game time dekat bali. Basi dah weiiiii disebabkan kemalasan tahap dewa Wukong yang monyet ade ekor tu. Haaa, sapa tgk cerita tu dulu?? Aku selalu terkejar-kejar balik sekolah agama kayuh basikal laju2 sampai nak masuk longkang sebab nak tgk cerita tu laaa...sapa tak tahu, maknanya kita takleh geng! haha.




Hujung minggu lepas ada farewell dinner untuk kami since tinggal lagi 2bulan je dekat Bandung ni. Rasa mcm baru je buat farewell untuk senior TWP 08 masa kitorg first year dulu, sekarang kami pulak diraikan. Malas nak bebel. Tangan lenguh menaip.


 sebenarnya kan, kan, kan......patutnya petang ni adalah hari kedua aku ikuti displin 'Abdominal Muscle Exercise' dekat youtube. Dia kena buat seminggu with no skip untuk hasil yang memberansangkan..gitu...semua orang cakap aku slim ( kecuali my love huaaaaaaa ) tapi sebenarnya aku tak rasa begitu..huhu..I want lean muscle. So, kenalah berusaha hilangkan lemak2 di perut untuk memastikan bila pakai peplum, tak buncit..huahuahua.. Tapi oleh sebab aku malas, terus main laptop update blog. -.- ( ciskek betul )

So,jom layan gambar. Im wearing Peach Pastel Peplum Dress + Maxi Black skirt. This is mix and match oleh kerana tanda tanda penuaan iaitu sudah semakin malas bergaya bila dinner. haha


Mood : tahan nafas. penyebab utama kena sit up -.-


Bergambar dengan tunangan orang. Eh. :p


Tangkap gambar dengan junior terus terasa tinggi. Ni baru betul peribahasa 'meninggi diri' wahahahha.



Housemate. Nak berkenalan sila pm. hahaha



Time ni ade orang lari lari dalam hall, sebab tu gambar gegar. (sarcasm mode please )



Sumpah gedik. Aku malu dengan diri sendiri. hahahaha.



Kiri adalah gambar dinner 2013. Kanan adalah gambar dinner 2012. Aku noob bab bab posing. Terasa ini adalah pose wajib iaitu senyum tunjuk gigi sambil tangan memegang handphone. Tapi, gambar kanan tu macam terlebih bahagia pulak senyumnya.
Cuba cari 10 perbezaan dan bulatkan...wakakakaka.


Apa yang seronok sangat tu, izzatul Hidayah. -.-



Comel macam flower girl je semua. Okay,kenduri aku anda ditempah. haha.



No caption. No idea. Isi tempat kosong.



Itu jela ceritanya. 


Now, February, Mac exam and insyaALLAH april ni pulang. Doakan yang terbaik buat semua. Sekian, Assalamualaikum.


Published. xoxo. Wah....istanbul aku datang kau haaa.

*Tremor baru lepas menyedut arabica coffee*



1 comment:

  1. Hi there! This is kind of off topic but I need some advice from an
    established blog. Is it very hard to set up your own blog?

    I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick. I'm thinking about creating
    my own but I'm not sure where to start. Do you have any ideas or suggestions? Cheers

    My blog - avoir plus de vue sur youtube

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3