KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, August 04, 2012

DIA.

Assalamualaikum. Salam 15 ramadan.






Merenung seketika sisi perjalanan ini,aku sedar. Aku sedar yang dalam mendapatkan sesuatu yang kita inginkan pasti adanya pengorbanan. Ada sesuatu yang terpaksa kita korbankan. Korban perasaan tu pun pengorbanan jugak.






*terdiam sejenak*




Pengorbanan itu bukan mudah. Ianya memerlukan kesabaran dan ingatlah ALLAH sentiasa bersama dengan orang orang yang sabar. Dan aku tahu, ALLAH sentiasa ada bersamaku. Di saat manusia lain jauh dariku, di saat manusia lain punya coretan hidup sendiri, hanya DIA yang setia bersama hambaNYA ini. :')




Hanya DIA yang mengetahui apa yang ada di fikiranku ketika ini. Dan hanya padaNYA aku bermohon, kuatkan aku YA ALLAH............


Ameen.......






__NurIzzatulHidayahAhmad__







No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3