KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, September 06, 2011

menginjak usia kematangan

Assalamualaikum.


lain perasaan mengetuk keyboard hari ini. Saya merasakan sesuatu.


 bila saya teliti archieve kembali, tersenyum membaca entry terdahulu. Jelas terlihat sisi kematangan dalam penulisan. Malu pun ada bila baca ' eh,mcm budak2 je aku ni' menulis.


Mungkin dah sampai masanya keluar dari dunia maya ini. Hadapi dunia sebenar. Dunia maya merupakan jalan lari dari masalah aku. Itulah kesilapan terbesar. Sepatutnya masalah yang dihadapi kena diselesaikan. Bukan berundur, mencari alternatif lari dari masalah itu. 


Blog ini peneman saya. Curahan hati ketika saya sendiri, tidak ada lagi insan boleh dipercayai dan ia telah merakamkan berjuta juta kenangan terindah yang saya coret setiap masa. 


Pantai pun boleh berubah, inikan pulak manusia. Saya mula terfikir, saya harus move on. Memandang sisi lain dalam kehidupan, mencari lebih pengalaman dan belajar erti kematangan. 


Saya suka menulis. Setiap hasil tulisan saya lahir dari hati. Tapi menginjak kini, seolah olah saya rasakan hasil tulisan ini hipokrit. 


Berfikir mahu meng-away-kan diri seketika tapi itu cuma janji melayu je. Saya mencari kepuasan. Sesuatu benda yang lebih menarik untuk dibuat selain mengetuk keyboard ini.


Terfikir nak belajar main piano........mungkin lebih baik dari duduk menghadap laptop ni....hurmmmm....

No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3