KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Sunday, July 03, 2011

Malaysia layak.

Okay. Sumpah. Ni update laju laju. Laju gila.


Baru lepas layan bola td. Malaysia lawan Taiwan. Takyah nak propa sangat la east kan. Aku layan dekat twitter je. Banyak pengulas sukan kat situ. Ko tanya je ; 


" amacam game? "
" sape lead ? "
" keeper ok tak? "
" asal ref tu nak kena maki dengan aku.buta ke?? penalti la doiii "


Memang cukup rajin mereka balas. Lagi lagi deen. Kan deen kan?? hahaha. Layan jela minah bandung ni.


Ok. Malaysia KALAH td dengan Taiwan. But kita menang dengan agregat. Berapa ek. 4-4 kot. tapi kita ada gol away. So,kita layak pusingan kedua kelayakan piala dunia.


Halamak. Lepas ni Malaysia lawan Singapore. Ni rasa nak pi tgk kat Bukit Jalil ni. Isyyy. Jangan dibuang tebiat east. Tiket raya pon ko tak beli lagi. hahaha.


Aku memang minat bola. Layan la kalau Malaysia main. Piala Malaysia ke. Nice arr kan tengok ramai ramai 1 family sambil mak aku buat cucuq ka kan. Lepas tu jerit lompat2 dengan adik jantan aku. Family atlet mcm ni la kan. Sebab tu i minat pemain bola. Sebab diorang hot. hahaha. 


Dah. dah. Member aku kat twitter sound suruh mandi. Eh, twitter nice tau. Best. Lagi lagi kaki twitter mcm aku ni. Meramaikan sohabat la katakan. So, add la saya di twitter.

@izzatulhidayah.

Peace no war. End. By : Izzatul Hidayah.

No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3