KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, May 24, 2011

Bila malas nak kemas barang,aku menaip la.

Assalamualaikum..

Meluangkan masa seketika mengupdate blog. Banyak betul urusan seminggu ni. Urusan shopping lagi. Semalam shopping bagai nak tercabut limb limb aku. Tapi kali ini beli harus bajet 2011 sebab bulan ni sudah pakai duit banyak untuk rumah, immigresen, mak nenek tu, mak nenek ni, blablabla........Last last niat nak tukar handphone pon kena KIV. Padahal phone nazak macam baru lepas kena letupan gunung berapi. Takpe, dahulukan yang utama. Nanti bila ekonomi stabil, duit masuk, i kejar u sampai dapat BB.... siap!!


Bilik aku dah separa kosong. Dah takde dah barang atas meja. Sobsobsob.....( rasa mcm nak penampar diri sendiri bila baca balik sobsobsob ni ) Harini pindah rumah, so memang nak pengsan kau!!! buku ya ampunnnnn.....kemain banyakkk! kemain tebal. kemain bersih. nampak noorrrr jarang selak ye dak? hehe..
kasut berbelas-belas. Boleh bukak kedai bundle ni. Tapi sampai la ni aku dok melingkaqqqqq elok ja guling guling atas katil pakai comforter baru beli semalam kat pasar baru and baloq liat nak sambung kemas. Barang balek malaysia belum kemas, barang nak pindah tak abeh kemas, semua aku malas nak buat. Kenapa malas sangat ni izzatul?? kenapa? kenapa? tell me why!!!!!


rumah mode ialah FO yang seronok kat Bandung. Baju branded branded tapi harga jual boleh layannn arr wa cakap sama lu. Asal pergi sini je, bersepah aku jumpa org Mesia. Terus semangat semangat cakap
" eh, tu orang mesia kan?? " 
Wah, keterujaan yang tinggi bila jumpa. Warganegara yang bagus kitorang ni.


Memang super duper sedih nak tinggalkan 'suite mewah' aku ni. Ko nak ape? semua ada. Bilik sorang 1, bilik air sorang 1, cleaning room every monday, baju laundry je. Ko cuma kena rajin pergi kuar beli makanan je sebab ko jangan bajet dia nak serve ko breakfast ke, lunch ke, hantar sampai depan pintu bilik kan.. memang nak makan pelangkung la kan. Kalau ko malas nak jalan, memang ko akan lapar laaa. Macam aku. hahahaa...


macam mana aku tak kata suite. 


Ini waktu pes time aku sampai kat sini last year. Setahun dah ghupenya.....





Tingkap yang selalu jadi tempat aku fikir masa depan. ecececewahhhhhhh. 


View dari luar tingkap. Masa ni hujan. Sejuk je bandung. :)



Ni gambar cover depan bale. hahaha. Cover depan ye east. Ni masa tak balek raya taun lepas. 





Buku dan kasut hanyalah 1/3 jumlah sekarang. balek ni meniaga kasut ye.




Woraite. Nak sambung kemas la. Jadi pura pura rajin kejap. Pejam celik, pejam celik, pejam tak celik celik, dah nak genap setahun dah kat sini. Banyak benda berlaku,banyak pengajaran, pengalaman, sedih, ketawa, semua benda yang tak boleh nak order kat delivery atau beli dari tin mesin air. Walaupun dulu tak paham kenapa aku terima jugak tawaran nak datang sini, but now i know, HE knew best for me.

Got to go. Chiawwww..







3 comments:

  1. eit...kemas gler blik ko..kenyataan ke khayalan...=P

    ReplyDelete
  2. hahahaha...aku byk berubah ke arah kebaikan sekarang...:P

    ReplyDelete
  3. niceeeee,
    Insyaallah I'll be going to UNPAD, but for dental. ni bale berapa ni ya? :)

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3