KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, May 10, 2011

walawehhhh. aku kembali. ececece.

Assalamualaikummmmmm.....


Walla weehhhhhh..... miss me?? wahahahaa....meh kasi penampo sikit. bagi sewel balik. Yippp yipppp horayyy!! akhirnya boleh jugak ku mengetuk keyboard ni kannnn.....kemain kematu tangan aku pegang pen, pensel, marker. Now, aku nak ketuk ketuk keyboard ni.....seminggu nie haaaaa terbio je blog aku... naik abeh pokok cili, serai, ( sebab taktau beza lalang dgn serai ) sawang2 spider. Jommm aku nak menebass...iyarghhhh...... iyarghhhhhh......maaplerrr...baru bgn tido cenggini la ghupenya......cell cell body baru nak warm up.



Sebenarnya pagi tadi aku baharu sahaja menamatkan exam socca ku. ayat mau dramatis je. ok, takdela pagi sangat kan. Tengahari sikit sebenarnya. Tipu je kan aku ni. Sebab aku group tengah tengah. Haaa, aku pernah rasa jadi orang 1st, aku pernah rasa jadi orang last, now aku pernah rasa jadi org tengah tengah. Aku memang ambik pil perancang ponnnnn. <^^>



Selaku mengambil tempat sebagai exam paling tercuak dalam dunia, memang effect dia aku dah rasa 2minggu awal. Kesibukan, keletihan, kepenatan sebab ada 17case yang kena disetelkan. Aku ni pulak dahla kaki makan semut kan, so kemain cepat lupanya. Hafal depan, lupa abehhh kes belakang yang aku baca. Bila aku baca lagi depan, ahhh sudah, memang lupa terus semua...! grrrr....rasa macam nak rebus buat sup buntot...ahahhaa...eleh, aku sini makan sup bontot no hal laaaaa.....hehehe




Seminggu nak socca lagi gila. setiap malam mesti tido tak lena. Terkumat kamit menghafal case. Tido mimpi bentang case. Nasib baik aku tak ngigau malam2 sarung blazer bentang case kan. Mau ke berlari budak budak wing aku.. ( ko tido mana tau ko ngigau?? )




Ahhhh.....perDEVILkan semua itu. Sekarang aku dah selesai melaluinya. Result?? Alhamdulillah. Maintain lagi macam dulu. Aku no comment bab case aku terlalu panjang sampai letih aku nak bentang. No comment jugak bab sampai rupanya ada 3 anatomy case aku. No comment jugak bab doctor doctor yang aku dapat memang terkenal dengan ketegasan bab bagi markah. Setelah bagitau mak abah pasal result ; yeahhhh since doa ibu bapa adalah doa doa yang dimakbulkan so they should be the 1st person know about my result. aku pulang ke bilik dan berenang renang di atas katil sampai laaaaaaaaaaa petang...ahaha.




Eh....lek lu....exam belum abeh lagi sebenarnyaaa....kemain semangat cerita mcm dah abeh exam terus and boleh balik mesia dah kann?? kan?? ada exam lagi. 1 more paper. 1 more skills laboratory. Yezzzza..... oleh sebab next exam hari jumaat ni, so aku berjimba jimba dulu. Macam SPM kan exam schedule aku?? lama sangat....... =.=




okay okay. Banyak benda sebenarnya menanti aku selepas ini. Nak pindah rumah, nak pergi main ice skating, nak beli handphone (okay2..decide cepat nak ke takk!! ) nak pergi jalan jalan bandung, beli baju raya, dinner dengan timbalan menteri luar bandar dan wilayah dekat hotel hilton bandung...OMMO....makan free...okay, tak sabar!! dah lama tidak cantik cantik and tangkap gambar...hahaha...selama ni nak exam, comot je aku kannnn.....='(



So, before balik Malaysia 27Mei ni......kita enjoyyyyyy!!!!!!    



Luv : eAstzatulhidayah

5 comments:

  1. ton..bape taun ek kte tak jumpe nih?????

    ReplyDelete
  2. ton..bape taun ek kte tak jumpe nih?????

    ReplyDelete
  3. wah! lega otak kan!!
    bestnye die nk enjoy pasni.. nnt jgn lupe akk ea kalo nk g bandung..hehehhe

    ReplyDelete
  4. acid : hahahaha...nak masuk 3years kot. asal??rindu aku??muahahaha.

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3