KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Monday, April 04, 2011

OVUM? lagi popular dari SPERM??

Assalamualaikummmm..... wahahahahaha... penat gelak tgk video Usop Wilcha handle final ABP dekat Youtube. Glammm ko usop. glam!


Ala.. aku yg duduk bandung pon taw sapelah jejaka enceeemmm yg menang ABP tu ye dok... gilaaa market Sam!! naik pentas bawak mak!! ouchhh.... kenapa kau menepati ciri-ciri lelaki idaman aku...hekhekhek...


Sam....jgn pandang camtu Sam.......
Abaikan part menggeletis eastzatuhidayah.





Sebenarnya terasa lama sudah cik east tak menghadap lappy. oh. agak busy akhir2 ini. Final lagi sebulan. aku pulak dahla terhegeh hegeh nak abehkan 17case tu. haaa. Nganga kau sampai masuk lalat. 17 muuuu. Nasebla. Sape suruh amik medic. hahaha. Tapi semoga semangat belajar ini terus kekal! chaiyok! study demi masa depan sendiri. :)





Sebenar benar nya, cheq tau sape yang dok baca blog cheq. And bila aku track habaq mai. AKU TERKEJUT. AKU TERKEJUT sampai aku caps lock kan perkataan terkejut tu. Carian tertinggi di blog aku ialah perkataan

OVUM 



ha?

Ape yang korang nak sangat tau pasal ovum ni? hahaha. macam ovum ni member aku pulak kann. :P
Aku pernah buat entry pasal ovum and sperm ni.


Tu aku terkejut tu. Ramai norr yang dtg ke blog aku setelah google perkataan ovum.

Hurm. menarik jugak ek ovum ni.

Ovum ovum ovum ovum ovum ovum ovum ovum ovum..... 
Sorry arr sperm. Ko tak laku. hahahahaha

No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3