KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Monday, April 25, 2011

Nah...surat ini untuk KORANG.

Assalamualaikum. menangis bawah bantal. ---> tipu


Sebenarnya tiada mood mahu mengupdate. Tapi saya sedihhhhhhh. Takpe. Kugagahi jari jemari yg kematu akibat pegang pen lama sangat untuk terus mengetuk. Kalau aku pandai main muzik, dah lama aku buat lagu menggambarkan perasaan aku. Then aku hantar bertanding juara lagu. sobsobsob.



Pada pendapat anda, adakah student tajaan itu kaya? almaklumla....dapat beratus-ratus ringgit sebulan. Kalau aku, lagi kaya, dapat 2jutaaa!! =.=


Tapi....................harus diingatkan. korang ingat semua student Malaysia yang belajar dengan tajaan dekat sini tu kaya?????????


Kalaulah aku boleh pos benda ni suruh korang baca. Tapi mesti korang tak kesah kan? Janji duit masuk poket korang.


Duit immigresen sahaja dekat rm1000. Belum masuk dengan wang yg perlu dibayar tiap kali kami nak balik. Dan tiket flight korang ingat mcm naik tongkang?? Pe kelasss...... Kitorang nak yang ada akak akak and abang abang hensem and cun mcm rozita che wan and fahrin ahmad tu. Baru perjalanan kitorang yang 2 jam tu berbaloi-baloi.


Then, korang tipu kami lagi. Kenakan cas tambahan. Korang kata kami lambat bagitau nak balik. Padahal ada korang kisah yang jadual akademik dah lama kami mintak tapi org korang keluarkan lambat? Ade pikir tak sebelum pauuuuuuu duit student ni????



Sampai hati tauuuuuu....... kami bukan seperti pelajar negara korang di fakulti ini yang masuk sendirian berhad, bayar berjuta juta, pergi kelas bawak honda jazz, compressor, civic, swift. Kami jalan kaki je sampai tiap2 kali nak pergi kelas berjuang sebab takot kena langgar dgn angkot. =.=


Dahla internet kami selalu kena potong. Penaja kami bayar tau.........ayoooo.....tak baek seleweng duit orang....nanti rezeki yg masuk poket korang tak berkat......


Itupon korang pauuuuuuuuu kami lagi.  Tak tau sedih ke?? Ta baek tauuuu.... ALLAH tak rahmat..... Nanti ALLAH balas kat akhirat........ :(   ALLAH tu maha berkuasa tau.......doa orang teraniaya dimakbulkan.


Cakap dengan korang, habuk pon tarak. Macam cakap dengan tiang elektrik. Tegak je kat situ. Last2 aku jugak kena karennnnnn......( pacak pacak rambut aku )



Masalahnya aku hanya boleh luah kat sini je. Nak cakap byk2, susah. Aku bukan di negara sendiri. Pengalaman betul duduk sini. Mengajar erti hidup. Dah banyak kali tau korang buat mcm ni.......( nanges seperiuk...sebelanga pon boleh )

Dan kepada korang........ingat.......doa orang teraniaya dimakbulkan. 


Korang = ehem ehem. Nanti aku kena bako. Kua paper front page nanti.

1 comment:

  1. sbb org xtau ape awk rase. dorg mmg suke hentam xpe selidik. org x pandai mmg cmtu. xpe awk org baik dan btol Allah syg..

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3