KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, April 12, 2011

malang yang aku tak sempat nak bau.

Salam. Sewaktu entry ini ditaip, tgn ku masih berbalut. Jadi teramat lembab kegiatan menaip je. Ibarat Siput Babi kena bayar tol bila jalan kat highway.


Haaaa.....amik kau! aku kata dah main hoki je, toksah dok galak main benda lain. Main hoki ade kayu. Ni, dok buaih sangat pi bantai gedebakk gedebakk bola tu kuat sangat haaaaa amik kaaaau!!

cool gilerrr tgn aku.......mcm nak buat selalu je...hahahhaha


haa??mcm jari aku batang eskremm kan??


pandangan topografi. ehh...yeke?? yokyoooo je kau!


 tapi malam kena tu aku sempat pi bantai makan pizza..........kau memang dasar tak sedar diuntunggg!! hahahaha


Sampai klinik tu masuk unit kecemasan la jugak. doctor tu gelabah sgt tgk jari aku besorr semcm. Alaaaa, rilek doc. Saya masih boleh tersengih laaa...( ko tau doctor tu hensemmmmmm )


Dahla.... nak study pre eclampsia. Ko tau kemain muda patient ni hamil. 17TAHUN!!! hamik kau. aku dok lompat lompat longkang lagi 17 taun tu...hahahaha....daaaaa....saya mau final lagi 2minggu...huhuhuh.....


Wei, korang. Nuffnang aku naik 50sen????? seronoknya akuuuu..boleh la balik Malaysia bln 6 ni...hahahaha.....Lots of luv ; eAst.


2 comments:

  1. oit..ko ok tak nih??
    over la..dah berbalut pun hepi2 lagi nuffnang ko naik 50 sen...cehh

    ReplyDelete
  2. hahahaha...sudah okaih maaa..tp ibu jari cacat!!wakakaaka...sonok wei,nuffnang naik...50sen tu...

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3