KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, March 31, 2011

CANTIK.....skirt maxi....:)

Assalamualaikum.

Tadi saya baca dekat blog kawan saya. Kawan saya paling garang dalam dunia. Sebab tu dulu dia head prefect girl. Wakakaka. Sape yg jd head prefect kan memang garang-garang. :P

Blog list  : KASUT TUMIT TINGGI

Dia share kata Jersey MU tu tak boleh pakai.


Alamak.


Cik eAst ada bantal peluk panjang yg buat cik eAst tak bgn pagi gambar MU.
Cik eAst ada keychain, gambar MU.
Cik eAst ade. Eh. dh takde pape dh. :P


Halamak. halamak. Nak buang syg. Sume org bg. Takde keje cik eAst nk beli sendiri gamboo MU tu haaa. Conteng buang je corak syaitonnnn tu boleh tak??


( Dah tau punca bgn subuh lambat. haha )


***************************************

Sudah. Sudah.

Now. Lepas baca kat blog k.nona tu haaa pasal skirt tu. Kan dah jatuh cintaaa....
Ayooo.
Chantik sungguh!
Skirt maxi. :(


Saya nak pakai skirt tak berani. Sebab saya kan. saya kan. tinggi cuma 150 je. wakakaka. Mangkok pergi kantoikan skirt sendiri. eh. kantoikan skirt pulak. kantoikan tinggi sendiri! haih! makan kuey tiaw pedas sangat la tadi nie! ( ape kaitannnn???? )

Ala...saya cilok gmbr ni kat blog k.nona. Tgk je dekat list blog saya. 
Mommy EZ tu.

Ihsan : blog k.nona



Ni yang saya google.
ihsan : mr. gOOgle. awwww.



Tapi org rendah mcm tak sesuaiiiiii ( sengau di situ yer ) je pakai skirt maxi. :(
Dahla saya ni kurus.
TETTTT pon tak berapa nk . hahaha. eh,yg baca blog aku ni fomfuan kan sumerrr? <--- malu.


TAPI ianya cantik! repeat. Cantik! :(
korang pon mesti akui cantek kan?


1......2.......3.......
Cik eAst dah memulakan senaman meninggikan diri.
 hak3


eleh.....ade ape hal kan....
Sarung laaaa wedges 5tingkat i tue.......:P
Ade ape hal derrr....


Update : yeayyy. dh usya lebih byk skirt maxi di RnR collection kat FB. Tapi gambar dia sikit sgt. Tapi cantikla. Hurm... macam nak je..... ( hurm...sambil mulut dok mengunyah biskut )


5 comments:

  1. kikiki..sgt cantik taw!!
    ala zatul, akk ni 155cm jew.. pastu gemok.. haa.. ape kes?? ok je pkai.. (keibuan sket la kalo sopan2 gini..)

    order maxi skirt taw.. pastu pegi kelas pon boley pakai.. suweeeet sangatttt!!

    ReplyDelete
  2. weet.. weet.. nad pergi kelas pakai skirt je skrg.. selang2 dgn baju kurung.. rasa mcm ayu je pakai skirt ngan kemeja/blous/cardigan pergi kelas. :D

    ReplyDelete
  3. k.nona : keibuan?? hahaha...ala...mcm mane ni. dh berbelah darab bahagi dah ni...

    ReplyDelete
  4. nad : wahhh..mesti so sewittt sewittt je kan?? nak jugakla...:( tp balek msia lmbt lg.

    ReplyDelete
  5. beli laa skirt kt bandung nun.. ada kan.. sana bukan murah ke.. ^_^ naty balik mesia pakai la..

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3