KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, March 03, 2011

APELAH SANGAT 200 SOALAN TU KAN...

Assalamualaikum.. Masa yang di ambil untuk menulis salam ialah 17saat. Lama kan? asal east? adakah kau dah jadi pondan?? ohhh...tidak......



Esok hari jumaat. Ada ape dgn hari jumaat? Ye... bijak-bijak belaka. Pergi sekolah semua nie. Esok aku habes exam. Oh, mood tidak boleh terlalu gembira sebab tengah lunyai. :(



Malam td aku dikejutkan dgn kenaikan temperature badan yang agak-agak tinggi. Takpe2.. kifarah dosa tu. And demam ialah bagus sebab tandanya sistem pertahanan badan is functioning well. Then, pagi tadi muntah. Ohhh... pagi tadi nak pegi exam tu bro..! Perut pon kosong. Takpe, aku melangkah dgn gagahnya ke Examination Hall. Nak jadi good student, kena tough. Tak boleh manja manja taik kucing! ( padahal kalau takde exam mesti aku dah tergolek dalam bilik sambung tido :P )



Paling banyak soalan setakat ini aku pernah jawab ialah 180. dalam masa berapa minit? pandai. 180 minit. means 1 soalan 1 minit. 1 minit itu termasuk baca soalan panjang berjela, analysis soalan, terminate jawapan, and yang paling lama ialah tak tau nak pilih mana 1 jawapan! hahahaha



sekali hari ini exam aku 200 soalan daaaaa..... Nak tercabut la jugak tulang tengkok! dari aku elok-elok kaki sopan je silang, sampai last sekali aku dok bersila. Sampai nak baca soalan tak larat la jugak. Gila mencabar iman betol la. 3jam lebih la jugak berkematu muntot aku duduk. Memang seronok jawab soalan banyak-banyak nie. Rasa mcm nak jawab lagi la..... =.=



tapi sebenarnye, dalam bidang ini tiada erti keletihan. bayangkan kalau 1 pembedahan itu mengambil masa 3 jam, so 3 jam doctor mesti keep focus. nak fikir dalam keadaan letih mmg susah. dgn emosi lagi. so, 200 soalan tadi apela sangat....:)     


umur dah 20 mesti ambil supplement untuk body. Takkan jd student nak lembik-lembik mcm popia basah kan.... so, VCO, insyaALLAH saya cuba kamu okaiiii.... and k.nona,
 WELCOME TO BANDUNG TOMORROW!! :)


perghhhhh... shopping time abeh exam memang masyuk!! 
ngeh ngeh ngeh.....:P

1 comment:

  1. hah...ko pon wat entri pasal soklan berjela tu...ud luck ye cik eAst.. da sihat ke blom?

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3