KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, February 19, 2011

EAST STORY PASAL SEMANGAT AND makanan :P

Assalamualaikum....

Semangat kechentaan aku pagi-pagi lagi dah update blog tu haa. Dengan tuala berlilit kat kepala dah mcm Singh dah nie haaa! 

Before mula struggle, kita update apa yg patot okai!  Ni zaman Facebook, Twitter, Skype and Blog. So, aku memang orang yang up-to-the-dating la. Sumer tu aku aktif... Ne la tau kot-kot boleh ganti Mark tu. :P

my skype : izzatul hidayah
my twitter : @izzatulhidayah
my Facebook : izzatul hidayah
my blog : aku sekeh kalau dah bce entry ni tapi tatau..haha


Pagi ni aku bangun awal gila. Fine arr. Aku memang tak reti menghayati weekend aku sebaik mungkin. Aku memang fobia bangun lambat. hahaha. Memang nak kena hentak. Serius. Serius aku tipu. ngeh ngeh ngeh.



Sebenarnya akhir-akhir ni semangat study aku yang terbang jauh-jauh gi Uganda tu dah datang balek dah... 
Welcoming room my dear!! muaahh muuaahhh... Yeeeaaaa!!
Lama I tunggu U tau.... I dah kat sini 7 bulan, baru U nak mai balek kat I. I hentak U kang~~



28 Feb I hve mid sem examination. 
But as my bad side always said ; Lek Lu Derrr.... Sempoi arr. Macam lu tak pernah study last minute.  --> beberapa saat selepas itu, aku melempang bad side aku!



My angel side would said ; east sayang...... Mara intai u tu dear~~ Takmo nakal-nakal......kena babap nanti.....--> beberapa saat lepas tu aku XOXO my angel side.... :P


sebenarnya takut bila berdepan dgn keadaan ko selalu ragu-ragu ko boleh buat @ tidak... Tapi oleh kerana prinsip hidop aku ; aku layan je.....
so, aku dgn riak dan penoh kepoyoannya terpaksa memejamkan mata and go drive thru jela labu.......err, Chicken Mc.Deluxe 1!!! mcD barang yahudi arr...BOIKOT BOIKOT.... tengok bape lama aku boleh boikot...;p



Tau kan, aku kat Bandung 3thn je.. Then if i lulus with a great mark ( AMIN....aipppp..AMINkan laaaaa....) insyaALLAH akan sambung di UKM 3thn lagi. Waaah, dengan nada teruja dan mata bersinar-sinar aku suka add senior-senior Twinning Program kat UKM and selalu baca blog pasal life as a doc-to-be kat HUKM tu... frankly, i always think ; boleh ke aku berjaya mcm mereka? OMJ... all my seniors are great! and i really hope to be like them 1 day....



jap...aku benti makan bread toast chocochip jap... yummy gila! semalam aku beli time menggemukkan badan aku dgn kawan-kawan aku...  kitorang pegi melepak makan Nasi Padang Ayam Bakar.... bapak sedap!!!!!!!! kedai tu lu org mesti tak caye tu kedai. Mesti korng ingat

 " eh, kedai ke?? ingatkan MidValley tadi "  

ouuucchhhh...analogi kau sungguh haprak!




Kitorang makan tepi jalan je bro.... Sempoi arr kan... Dulu mula-mula sampai sini susah gak aku nak mkn tepi jalan. Lama-lama dah mcm org local je aku nengok diri aku yang sadis nie.. =.=   
 Tapi serius sedap wei ayam bakar dia. Kitorang siap mintak tambah SAMBEL... hahahha.. bab makan aku sentiasa laju ke depan.. bab bayar paling belakang... ngeh ngeh ngeh...



eh, bukan tadi aku mencarut mencoret pasal semangat ke?? haa, tu arr pasal... aku bukan boleh kena suap dgn makanan nie...=.=

Halamak.
Gua hangin arr mcm nie..

Embryology dah panggil.... 
" east...come to mama..come to mama....."
bukan boleh tgk aku gembira-gembira di hari raya langsung!! grrrr.....


kaylah, saya doakan anda-anda semua berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat.... terima kasih luangkan masa baca entry bila saya kebosanan nie.... i wrote blog for my own satisfaction. Assalamualaikum......



time ni aku baru kemas bilik... So nak bangga-bangga tunjuk bilik aku yang kemas!! :P
selalunya mcm bilik wiring system..muahaha

3 comments:

  1. amboi.. kemasnya bilik.. lepas ni u mai la blek i plak.. semoga berjaya ye...

    ReplyDelete
  2. hahahaha..tu blm tgk klu bilik bersepah tue...;p

    ReplyDelete
  3. yg tu,akk pon nk try nnt.. nak.. sedap!!!!

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3