KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, January 05, 2011

SAYA OBESSS?????

kikikikiki...huhuhuhu...muahahahaha......
gelak kasi besarrrrr punyaaaaaa..........
waaa...hari ini dalam sejarah!
hihihihi...masih bersisa gelak tawa aku lepas habeh kelas tadi.....
tiba-tiba suka gila kelas petang tadi...!!! yeaaahhhh...you go doc!
*lompat-lompat papan ajal....eh,papan anjal!


tadi kan....hehehehe...buat pertama kalinya jadi doc taaaahu!....hehehehe...tersampuk setan gelak!
kelakau gila...!
petang tadi kami 1st year student ada test untuk skill's Lab....
FYI, this semester ada kuliah sehari je iaitu on Monday...hari-hari bahagia selepas itu ( bahagia kerk?? ) hanyalah tutor and skill's Lab.......
*lompat-lompat papan anjal sekali lagi!


tapi kan.......
mula-mula takut tau time skill's Lab....
tapi bila dah buat rasa kelakauuuu!! hihihihi

this week kami kena belajar macam mana nak treat patient and macam mana nak amik HISTORY TAKING of the patient bila dia datang klinik....LOL! maluuuuuuuu......*blusshing-blusshing bajet cute......

malu la....dah la kena berlakon macam mana nak jadi doctor yang sopan santun dan beretika,,,,,
dahla depan kawan-kawan bakal doc yang lain.....kikiki
dulu kecik2 tak sedar diri selalu main doctor-doctor.....:P
so,jangan marah bila anak anda atau adik anda bersepahkan rumah cOz main doctor-doctor....
penting tu yer mak kiah.....
sebab nanti kalau dia amik medic dia kena berlatih menda alah tu....
so,bagi dia berlatih awal-awal....
practise make perfect....
bbbwawahahaahaha...

jemput-jemput datang klinik saya kalau saya bukak klinik nanti~~
:D
saya janji tak main2 handphone camnie kalau you all datang....
hihihihi
ala,handphone tu dah rongak!!
dah takde keypad dh!!
sobb....


so,finally boleh la jugak perform dengan my friends.....
time aku jadi patient aku cakap aku obesity!!!
muahahahaha...
kelakau!!!!
pe???
ek eleh...tak caya arr tu aku obesss....
bluuueekkk!!
*tapi takmau la obess betoii2....sob..sob..sob...T.T


okay...dia memang obesss!!
hahahaa....tak tak...teah adik angah yang comei!
walaupun angah dok dokong ya ampunnnnn
BERAT!!



so,bila you all pergi klinik @ hospital or mak bidan,
layannnnn je kalau doctor tu tanya banyak-banyak......
nak buat macam mana...
dah diajar macam tu.....O.o
jangan nanti sound doctot tu mcm nie
( org kampung sebut doctor jadi doctot! )

" doctor,errr...dulu cita-cita wartawan ke??
banyak nooorrr doctor tanya! "

kalau aku jadi doctot tu, aku cas mahal kat patient tu..!!!
hahaha...kejam nye doc...
ethics nye mana!!
haih,belajar sampai sengguk pown tak hengat!

tapi kalau doctot tu tanya pun mcm nak tak nak jeeee...
mcm tak nk layan jeeeee
mcm nak kena sumbat mee segera je kaaann..kannnn...kannnn.
eleh, aku selalu kena...
korang pon cmtu kann??
T.T


tit tit....tot...tot....
eh,kawan baik reply message!
daaaaa.....
nak gosip2...! :P


by  : eastzatulhidayah .....we are izzatulians......peace!

No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3