KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, January 05, 2011

PLASTIC SURGERY BERJAYA

assalamualaikum...( tolak spek atas sikit dari hidung )

as i said....blog ini sudah pun berubah wajah...setelah bertungkus lumus membuat plastic surgery,tidak sampai 20minit,alhamdulillah....ini rekod baru dicipta maaa...plastic surgery paling cepat dibuat dalam dunia...20mins only...kalah delivery!! delivery mcd pun tah-tah lambat jugak...0.o
kalau ambulans yang delivery pulak??haa..itu kita tak tahu..mungkin cepat sikit kot.....LOL!


dari elok2 warna jingga keoren orengan, bertukar kepada kelabu kepurple purplean.....aspek pemilihan warna ialah berdasarkan warna baju pengantin i nanti.....lalalalala......

biar lambat asal selamaaaaaaaaat!
biar kawin lambat asal selamaaat!
err...mood gedik sudah tiba~

i pilih warna silver (sedap sikit dengar kan dari grey tue erk! ) sekali i tgk dr.SMS pun pilih warna silver daaa...aisy,datuk dr SMS...taste kita sama laaar! i loike! angkat-angkat kening sebelaah nie...haaaa, selalu buat kat KAWAN BAIK macam tu.....lepas tu sebok je dia kecoh sebab dia tak boleh angkat kening dia cmtu...haha!! gelak-gelak i time tue....( padahal ko memang suka gelak pown minachi..!! )

* abby abadi pun pakai term 'kawan baik' maaaa kat blog dia!! syukaaa nya aku~~ yelaaa..orang lain dok sibuk pakai pakwe la,sayang la,dear la,my incik apex laa...opssss...mcm penah dengar je my incik apex tu...hihi..pssstt,i minat dia jugakkk!! sekali i call him kawan baik... and he will be my kawan baik forever....:)
kalau kawan baik,gaduh2 takpe....tapi weall jarang gadohhh...buueeekkkk! jangan jelus!! :P
mood mengada-ngada datang dah......zzzzz

baiklah, ( tolak spek sekali lagi.....oh yer...jam laptop versi Malaysia..so,kena dahulukan Maghrib jap...)
to be continued.......
*
*
*

okayh.....kembali semula......


seperti yang aku dok pi habaq mai satu malaya yang aku dah habeh dah sem 1...orang kata patotnya kalau tanya papa basic science kat hang,hang boleh jawab naaaaalaaa punya cekang la kan sebab hang dah khatam basic....tapi bak mai sini aku nak ketok kepala hang bagi tak benak sikit...! pulse rate normal pon dok congak2 pa lagi....sapa suruh makan banyak sangat makanan berlemak balik haritu.....!

sekarang memasuki era kedua pembelajaran...iaitu system...maka alkisah bermulalah dengan reproductive system..alahai mak kiah! malu la saya mak kiah! saya belajar pasal L punya...L belajar pasal saya punya...eh,bukan saya sorang laaa!! sumer pompuan laaa....pffft....mak kiah nie~~ suka provok saya lebih2......raawwwww.....

ala, open la derrr....nak tak nak nanti ko tengok jugak benda tu live...
ala.....buat rileks sudah...
buat-buat mcm biasa....
jangan buat lebih hangat daripada biasa!


tapi saya gelak sorang-sorang dengar kawan-kawan lelaki saya kena buat anatomy of gugurl punya....
tiba-tiba ada suara lain menyampokk! dengan tak bagi salamnya kannnnn.......
" eleh,ko hengat diorang tak gelak bila korang kena buat anatomy of boyish punya?? "

aku toleh2 belakang....
suara sapa menyampok tak bagi salam td???
isy,seram nie......
kalah cerita Mak Limah....eh,ke Kak Limah? eh entahlaaaaaa....janji Limah daaaa......


bila sudah belajar mengenai system, ini bermaksud i sudah melangkah beberapa batu notika dalam bidang ini...jadi,batu-batu yang tertinggal kat belakang tu jangan lupa kutip ye......tu ilmu nak pakai 6 tahun tu nyahhh oiiii! belajar semakin susah jadi usaha harus lebih bertambah....FYI, tahun ni saya tak ada azam...memang! saya memang bosan!! =,=
saya buat azam hujung-hujung tahun...buat azam awal tahun nie cepat lupa,buat hujung tahun boleh jamak dengan azam tahun depannya!


tahun ni umur pun dah 20....wau! umur i dah puluh2 laaaa....i loike! sebab aku nak tayang IC aku kat brader mana tah kat Alam Sentral haritu.......ada ke dia suruh aku beli pensil box untuk masuk sekolah?? mencik2!!!!!!


eh,tak perasan dah tulih panjang......sebenarnya APA KEJADAHNYA DARI TADI NAK UPLOAD GAMBAR MENGHIASI BLOG TP TAK BOLEH?? kan dah bosan blog aku nie....:(

2 comments:

  1. sy suda menjumpai word BOSAN..
    im counting ya..hehehhe

    ala,bab L tu tak yah belajar..kang teroka la sndri..hahhaha (siot jew)

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA...ala!! mcm mana bulih tertulis BOSAN nie!!

    malu gila kak belajar menda tu!!haih...open2...

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3