KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, January 08, 2011

MAK, TOMYAM 1 MAK!


baiklah,ciri-ciri seorang blogger yang baik ialah rajin mengupdate entry....
jadi, bila aku setiap hari mengupdate entry.......
ehemmm...ehemmm...
tak reti-reti lagi maksudnya hape??
:P

let's move on to the entry when i'm getting hungry.....
i present to you hasil cooking-cooking i~~~~!
namanya TOMYAM!
not TOM AND JERRY 
or
TOM-TOM BAK yerrrr puann-puannnn......
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
taaaaaarrrrraaaaaaaa..........

tak....aku tipu.....nie en.google yang tolong2 searching......O,o


nyum...nyum....nie ada lagi!! 
* lompat-lompat papan anjal!!

aspek pemilihan gambar adalah berdasarkan yang banyak udang yerr! 
yang tak banyak aku REJECT shop!


mak aiiii !
ko tengok udang tu~~
terpacak!
slurrrpppp.....
saliva meleleh!
tangkap leleh gua bro........
tangkap leleh!

errr...pa kejadah benda terowong bulat tuuu?
nak intai-intai kot2 ada udang tersorok dalam tomyam kot!
misteri nusantara nie!

okayh....sudah puass??
belum??
masih lapar lagi??
silalah pergi masak sendiri...... (^,^)
selalunya kalau aku masak,
ecececece.....aku masak, ayat tak boleh blah!!
hahaha
yelaaa.....nie je aku reti masak....
siapa lah aku ini ~~
untuk meminta buih ~~
dijadikan hantaran ~~
T.T
sudah! merepek saja eAst.....selalunya aku pakai Knorr...tapi kalau dah bubuh perencah tomyam, tak nak bubuh pati pun takpe....pati yer...not PATI @ pendatang asing tanpa izin tu yerr!!


jangan sedih -sedih kepada peminat maggi sekalian...anda tak nak bubuh Knorr, anda boleh bubuh kiub tomyam MAGGI...saya bukanlah seorang yang bias....pilihlah mana anda suka....nak yang bulan ke,nak yang dacing ke, nak yang roket ke,
TEEEETTTTTTT!!


haaaa...sapa tak minat tomyam tak apa.....
jangan susah-susah hati......
pergi kawin dgn org thai,konporm anda suka tomyam...
ngan TOMoi anda suka sekali nanti......!
auwwww...i like tomyam~~

tapi balik haritu mak tak sempat masak tomyam kat angah.......
nanti balik lagi,mak masak tauuu!!
* lompat-lompat papan anjal ~

entry tak ada motif dan nilai pengajaran ini ditaip oleh :

eastzatulhidayah ; we are izzatulians....peace!

4 comments:

  1. mau mkn tomyam eton masak!!!!huhu

    ReplyDelete
  2. lai2....mai2...eton jual tomyam semangkuk 2 hengget!! lai2..:P

    ReplyDelete
  3. sapa sapa yang niat nak kawin 4 dilarang makan tomyam aku!!! bahahahahaha

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3