KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, January 07, 2011

JOM BUANG MASA BACA ENTRY NIE


bapakkkkk kepam aku simpan menatang nie dalam laptop...haih,berkurun lamaaa aku di tag oleh CAPEK @ ex KP aku @ team debate aku @ skandal ngan kwn aku.....TETTTTTTTT......

okay,pemilihan warna tulisan berdasarkan sistem rumah di SBP....
:P


JOM KITA TERJAH SIAPA IZZATUL HIDAYAH...ecececece

nama hollywood : east
nama malaywood : etonnnnnnn   :P


APAKAH SETATUSSSSS ANDA??
status saya ialah online....wakakaka....
isu sensitiP nie....
kang aku kata single,org kata aku tipu..
kang aku kata in a relationship, org kata aku poyo...
camner nihhhh...camnerr?? 
okaylah....
saya ada 'kawan baik' yang penyayang....:P


next question please! bg soalan mencabar sikit! nie soalan budak pra nie.....


CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA??
alaaaa....lomah eden...aku cukup benci part nak kenalkan diri....pergi kem motivasi kenalkan diri, pergi perkhemahan kenalkan diri, pergi orintasi kenalkan diri, pergi PLKN kenalkan diri, pergi interview MARA kenalkan diri, pergi BTN kenalkan diri, lagi pergi mana lagi ek?? semua kena kenalkan diri.....tapi sampai sekarang idaklerrr popular2 pOwn! org tak kenal aku gak!!
nyammmpah!! gggrrrr....

baca dalam senapasss!
nama saya nur izzatul hidayah umo 20 tahun sikit lagi nak genap saya budak medic yang suka gelak gelak bila belajar pasal reproductive system dan tidak suka bila kena dipanggil ke depan dan menerangkan tentang apa yang difahami sepanjang aktiviti laboratory sambil memegang model vagina kerana terasa seperti diketuk oleh beberapa batang kayu mop!

agak sedikit emo kerana baru abeh kelas LAB! 


memang suka baring time tutor......=,=


CERITA PASAL BLOG ANDA...
nama agak pelik ; east ada kisah sendiri...
kalau nak tahu pasal kisah mak kiah ke,mak limah ke, mak jah ke, pergi baca blog diorang...nie blog eAst...


PANDANGAN TENTANG DUNIA BLOG....
menarik tertarik ko memang tembam.....
diari termaju abad ini....
dapat mempopularrrrkan org sepopular awek Khairul Fahmi.......:P

lagi-lagi...soalan lain.....
dengan nada kereknya......


NASIHAT KEPADA YANG BARU BUAT BLOG...
buat entry best2..ti boring-boring aku nak baca!! wakakaka...


KEUNIKAN BLOG KAU....
takde benda menarik pOwn...
nuffnang takde, itu takde, ini tkde.....
dah arrr....gi lari jauh2 arrrrrr......
T.T

SAMPAI BILA NAK TULIS BLOG?? AND APA IMPIAN DALAM DUNIA BLOG??
sampai aku dapat cucu.....
hahahaha
ye arrr....time dh ada cucu,baik layan cucu
pe barang layannn blog!

impian saya ialah ingin menjadi puteri raja....
eheh..terlajak lak..
nie kalau peksa nie, 0 markah nie!
org tanya len,pi jawab lain!
baiklah...
impian nya supaya org happy bila baca blog saya...:)
customer is always right...~
bahahaha...
LOL la ko nie!


errr...soalan last nie suruh tag blogger tapi mcm dah terlambat je....
so biarlah aku hentikan je rantai mentagging nie...
hihihihi
baiklah,tagging jom berkenalan ini ditamatkan di sini....

( SUKA ATI DAN PEPARU KO JE EK!! )

by : eastzatulhidayah ; we are izzatulians.........peace!

amacam? berapa pointer aku dapat?? susah dari exam final lagi soklannn ni nie......




No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3