KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, January 06, 2011

HA ACIT...AKU ULAS SIKIT

cis....wei Acit....pe hal ko tak puas hati ni haaaa...mai la sini face to face ngan aku....ek eleh....aku boleh tempah tiket tok ko arrr.....tapi tiket tongkang arr...lepas tu bila ko datang sini,aku sambut ko ngan kete kebal...haaa,cepat....asal tak puas ati sangat....!   errr...ckp jengket-jengket sambil angkat muka sebab aku rendah sikit dari Acit nie kan....zzzz

gila aku tak puas hati ngan mamat nie!!!! memang aku nak cari pasal arr harini......
sebab harini aku cuti kan,aku bosannnn, so aku nak paku dia harini....
ada ke dia tulis kat blog dia untuk entry yang latest bertajuk   



p/s:ramai awek mempertikaikan pasal laki nak kawen 4......salah ke laki2 nak kasi pompuan laen bahagia....??

or mereka tak sanggup berkongsi kasih??


copyright : www.acitspace.blogspot.com
*******************************************

eleh...saja bg gempak....hahahaha...sebenarnya nak suh korang baca blog dia je...kelakau siottt..!! bg aku blog dia popular la gak...sebab dia kata ada stalker!!hahaha...gila bro....nak tanda sainnnnn....ngeee....ye arr,aku mintak autograph awai2...ti ko dh popular ke kena berebut lak aku nak mintak sain ko kann...kannnn


*********************************************

tapi mengulas tajuk yang diutarakan oleh beliau...ehem...rindu debat ke east??

hati pompuan ni fragile bro...ko laki,memang arrr...hormon testosterone ko tu boleh pakai sampai mati...kalau pompuan, hormon estrogen tu bila dh menopause,haaa....low bro...

sorry arr,bukan emo...tapi aku memang cukup tak suka laki main kayu konda-kondi nie...aku memang takkan bg laki aku kawin 4...bukan takat 4,2 pown aku tak bagi!! hahahaha...warning awal nie~ 

susah ke belajar nk setia? kenapa dh ada bini,dh ada anak ramai, pastu nak buat perangai?? bini ko punya baik pon ko cari lain..cuba hargai sikit pengorbanan bini tu...mcm-mcm dia dh buat untok ko.....lepas tu ko curik2 kuar,dating,message ngan pompuan lain...ek eleh..tak gentle langsung! selalu aku tengok dlm tv cmtu...selalu yang tayang kat tv tu kan realiti....


eh eh....emo la pulak dennn!! hahahaha.....tapi kan acit, aku punya alasan tu je....

tak sanggup berkongsi kasih

tapi kalau ada pompuan lain yang nak dpt payung emas kat syurga,sanggup,bolehla...no prob pun sebenarnya...kan sunnah rasulullah.....................................................................................( yang tu je nak ikut sunnah..yang lain?? )

- PENULIS SEDIKIT EMO KERANA DAHULU BERCITA-CITA JADI KETUA PUTERI UMNO......malu.......* blushing2.....nyorok bawah bantal


by : eastzatulhidayah ; we are izzatulians

1 comment:

  1. nah sain!!
    memang aku blanje ko bakso la t ton...mangkok beso punyer!!!

    hahhahahhah!!

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3