KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, January 12, 2011

FROM ANGAH YANG COMEL

baiklah~~
no idea nak tulis apa..tapi tangan still nak mengetuk keyboard..wlaupun tangan aku ini taklah seruncing jejariruncing.blogspot.com.....(=,=)
ohhh sadis!!


dah lama la tak tulis pasal adik-adikku...:)  
and aku jarang sebut pasal adik jantan aku!! wahaaaa, adakah angah melupakan ko bang?? adakah angah kejam lupa angah ada adik jantan?? adakah angah saja tak nak bg market ko hot bila tulis pasal ko bang?? silalah ketuk angah sekarang....ketuklah angah dengan batang mop ataupun tukul plastik~~ sob..sob..sob.....tamat sudah adegan menggeletis! 


baiklah, ( lawannya, jahatlah )
aku rapat gak dengan ADHA nie....selalunya, bila aku keluar nak pergi 1 tempat di mana agak membahayakan diri aku dan juga hidup aku serta nyawa aku,mesti aku usung si ADHA nie...bajet2 dengan ilmu silat yang dia belajar,bolehla menyelamatkan aku! *bajet jela...tah2 dia lari dulu tinggalkan angah dia.....ggggrrrrr....!


okayh,tang hidung yang pacak tu kami semua kalah kat dia!! 
bila dia pakai jubah + ketayap, aku tengok sebijik bangla!!
cuma dia tak bawak karpet je~~!
=,=



he's such a good brother to me....

teman angah dia pergi UIA,
teman angah dia pegi MARA,
teman angah dia ketaq2 bawak kete gi HTAR,
teman angah dia pergi tgk wayang,
buli angah dia

hobi kami sama ;

aku suka gelak kuat2,ADHA pun sama
tapi bila depan orang kami pemalu!!hahahaha...siot sapa tak caya aku pemalu!!

aku suka makan banyak, ADHA pun sama
tapi yang bezanya,aku makan byk tak gemuk tapi ADHA gemuk!!
haaamik ko bang~~!

aku dan ADHA berkongsi azam yang sama tahun nie...
go abang tunaikan azam kita!! yibaaaa...yibaaaa
err,tapi kalau tak capai,kita tunda taun dpn lak ye...??

*****************************

sebagai anak tunggal lelaki, dia mesti boleh protect kakak-kakak and adik-adik dia....
dan dia harus memprotect aku dengan cara~~~
JENG...JENG....



* jadi decorater rumah aku~ nganga bila tgk the way he decorate bilik dia!! siap bukak almari baju ada bunyi  alarm....
SENGAL! tiap kali aku bukak nk pinjam baju dia,gi berbunyi lak alarm tu.....!! @#$%%#
konon takut org curi baju dia la tu!! ceittt.....


* amik anta angah kalau angah ada on call mlm2....hahahaha....nasib ko!! sapa suh kutuk kalau tiap kali angah bawak kete! ggggrrrrr...


* kete angah rosak, angah cari ko....ko handle baik2 mitsubishi Lancer angah tu..muahaha....impian mesti mau menggunung maaa!!

* errr..kagum dengan ketepatan dia memparking kereta.... aku lembab cm siput vavi~~ :( 

**************


khas untuk ADHA yang nak PMR this year.......

angah tau adik angah boleh buat, angah doa dari jauh adik angah yang selalu tolong angah ni berjaya....
angah selalu pesan,bersedia dari awal...pendidikan itu penting...walaupun sesetengah orang boleh berjaya tanpa ada pendidikan yang tinggi,itu rezeki mereka......rezeki kita,kita tak tahu lagi....jadi kena berusaha ke arah itu....abang still ada masa...belajar baik2!! u go boy!! 


Biar adakalanya
Dia buat kau kecewa
Biar adakalanya
Dia buat kau gundah

Tetapi tak mengapa
Kerna dialah juga
Yang mengambil hati mu
Hingga keadaan reda
Oh kita bersaudara
Kena selalu mengalah
Tak guna marah-marah
Nanti berbaik juga
__ kita bersaudara by KRU__



salam sayang ; 

angah~~~~yang comel


diketuk khas buat : Muhd Izzuddin Adha bin Ahmad.........yang comot





1 comment:

  1. allallalalalalal~ sweetnye kakak etoon kah kah kah kah :P

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3