KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, January 21, 2011

ETON simple but nice..ahaks!

DAMN! aku nak barbiturate sekarang jugak!! bagi aku tido supaya aku boleh cari identiti aku dalam mimpi......

2,3 menjak nie macam ada kecelaruan identiti....haish, tengok blog sendiri pun rasa nak muntah!! aku nie ada hyperemesis gravidarum ke nk muntah2 nie?? hahaha...LOL..... =,=

sudah....
aku rasa blog aku macam pencintaalamsemulajadi......sengaja tidak dijarakkan untuk menunjukkan kekecewaan aku tu...:(   muka busuk aku bila lecturer panggil suruh buat rumusan case dh dtg......tapi kalau lecturer hensem, takpe.....:P   penampar nak??

harini semua serba tak kena...blog tak kena, header tak kena,....aku nampak blog aku mcm 

" budak skem spek tebal, rambut ikat dua, buku kat tangan, baju butang sampai atas "

adeh,mana identiti east nie....!!!!!!!

tadi aku boh gambar pompuan seksi lepas tu aku tukar....kang org igt aku nie layan sekaum pulak.....
lepas tu aku boh gmbr kucing aku nmpk mcm kanak-kanak suka minum air ribena yang abby abadi jd duta dulu tu haa......then aku boh blacky header nie dah macam gothic pulak....aiii, nak makan kaki betol la....!

aku suka arr KASUT TUMIT TINGGI nie....header chantik, blog smartttties nak MAM!
nazat, aku puji ko nie!! nak kasut tumit 1 nie!! hahaha

" nazat pon berkata " dlm mimpi

boleh2 eton....tunggu 26Feb ha......

** glamor gila nama aku ETON....20sen.....woi, terkenal tu eton...ko tanya kat SBPISB, sapa tak kenal eton...hahahahahaha....ADOIII!! sapa baling aku dengan batang mop nie!! nak riak pun tak senang...haish!

oucchhhh....mencari identiti....identiti...identiti....

pantang tok nenek aku no 14...yang no 13 dan ke atas aku skip arr....

" kalau dah baca blog aku tu, diam-diamla.....takyah nak jadi pengulas sukan lak depan aku yer siap bagai2 nak ulang ayat aku dalam blog....."

dalam blog, aku EAST
luar blog aku ZATUL.....

auwww.....baik gila nama zatul tu....sebab bila org panggil aku ETON, aku mutate seketika dan boleh gelak dengan kesepaduan suara yang tinggi....

tapi.........................................aku rindu dengan panggilan eton itu......dan rindu kepada mereka yang memanggilku eton...................rindu nak gelak bagai nak mampus sampai aku nak tergolek tangga surau sekolah!




ABAIKAN ENTRY INI...PENULIS TULIS DALAM KEADAAN LAPTOP TERBALIK! SAMA SEPERTI OTAKNYA SEKARANG....

2 comments:

  1. ouh...sungguh terharu sebb puji kasut tumit tinggi...ahaks~
    nati ko blk ak bg kasut free satu..wokeyh *bukan mimpi* ahahahaha

    ntah la...header aku tu orang yang buatkan...aku terime je...aahhaha

    ReplyDelete
  2. waaa...mau kasut tumit~~ i takde kasut tumit pong! :(

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3