KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Monday, January 17, 2011

east and diy?layan je arr....



hari ini genap seperti di atas....
4 bulan lagi, 2 tahun kami kawan....
dan saya harap kita akan terus berkawan.....
kita nak tempuh 3thn hidup jauh.....
we need trust and trust and trust....
biarlah apa orang nak kata,orang nak fikir,saya tau kenapa awak orangnya.....
you respect me as your friend, as your girlfriend also....*adehh malu...!!

bukan mudah kita tempuh hidup jauh ni......
but we manage sampai sekarang.......:)
and when i was down,
siapa yang dulu bagi sokongan kat saya,
siapa yang dulu ckp " igt mak,abah,adik2...."
siapa yang dulu bagi saya ketawa and ceria......
and perlu ke lagi saya mencari kawan yang lebih memahami selain dari awak?

dari mana datang ketenangan saya bila saya tengah gelabah?
and siapa yang selalu layan kerenah saya bila saya tengah moody?
siapa yang tak kisah teman saya main game budak2 kat wonderland?
atas dasar apa lagi perlu saya memilih orang lain.....

kita tak perlu nak show off mcm orang lain......
but we know that deep in our heart ; only we know that.....

we just go with the flow....
masa dan ketika yang tentukan....

"nice one diy??"
" okla east...kita layan je ek...."


5 comments:

  1. awww :)
    so sweet la zatul :)
    hope korang bahagia sampai bila bila :) aminnn

    ReplyDelete
  2. nice one izzatul !
    be forever and together smpai syurga ya !
    ^_^

    ReplyDelete
  3. demn, jeles la sial..ahaha
    doakan aku skali :)
    btw, best wishes

    ReplyDelete
  4. aww..aww.. awwwh, haha

    kind of weird bler ko ckp bende2 mcm nie. what to do? layan je la kan,.. haha:D

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3