KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, December 23, 2010

HANG OUT IS FUN YEAAHH

salam....

a nice hang out semalam...huhu..lama gilerrrr tak naik tren so i was decided to spent wednesday with diy kat mid~~ < amik chance tiket wyg murah! >
tapi aku rasa kesian kat kedai-kedai yang dkt mid nie...org datang memang larrr ramai...ya ampun,mcm ada pesta mkn free lak kan bila nengok banyak norr manusia memenuh kat situ...tapi most people spend their time untuk tengok wayang, main bowling, usya cuba nasib kot2 ada artis dating ke kat sana < haaa,yg tu aku selalu buat! > and window2 shopping...kedai manyak chantik menarik tapi org tak ada masuk and beli pown! tatau la kot-kot diorang nampak aku kat kedai tu so diorang tak nak masuk kan.....< pe kejadah tah east nie >

baiklah,hentikan cerita mengenai kedai-kedai yang menyumbang kepada cukai pembangunan di mid valley....
baiklah,selepas berdebat beberapa ketika dengan diy nak nengok cerita apa,so nak tengok cerita rapunzel~~ yeayyy....!
tapi then kitorang beli tiket TRON...zzzzz....orang pilih tempat duduk dalam panggung sama je kan mcm masuk dewan kuliah...semua nak dok belakang...so,budak baik-baik je kena duk depan...ek eleh........:P

bapak mantap cerita TRON...walaupun aku selalu bertanya kepada imran di sebelah,

"wei,lepas nie jadi apa? "
" wei,bapak dia gi mana? "
"wei,pompuan tu sapa?"

sapa soh ko dah tgk citer tu kan imran~~ hahaha....walaupun aku tak paham sangat cerita tu sbb urine bladder aku dah penuh arrr...so,spoil sikit sebab kena gi kosongkan urine tengah-tengah part best tu kan....
tapi mat salleh buat cerita memang mantap..and how they can imagine tentang jalan cerita filem tu...and how about the greatest CGI pasal cerita tu....abaikan seketika sentimen2 kisah seorang PENCIPTA dan bahan ciptaannya sebab biasalah mat salleh buat cerita selalu hidden meaning....adalah benda yang nak disampaikan kalau kita memahami aspek penceritaan sesuatu cerita...tapi kagumilah seketika effek cerita tu....ternganga aku seketika menatap kehebatan CGI tu....fuhhh,aku pown nak moto canggih cenggitu..!!! < walaupun bape kali aku menguap kan tapi aku selalu dikejutkan oleh sound system yang bapak terkejut!!!! > patutnya cerita tu kena tulis mcm kat citer hantu metrowealth yang ada kat banner tu  :

" ibu-ibu mengandung,penghidap sakit jantung dan penyakit 3 serangkai dilarang menonton filem ini "

so i was enjoyed my time with diy and also hencek imran azman....setahun tak jumpa.setahun tak gelak.setahun tak mengutuk bersama-sama...walaupun sedikit touhing sebab azam and capek tak mai tapi takpela aku maafkan......< KO HENGAT MAAF FREE??BELANJA AKU BILA AKU BALIK NEXT NANTI! :P >

i really love my holiday...walaupun member-member TWINNING sumer cakap dah boring cuti, but i love my holiday....tula keuntungan bila cinta jarak jauh..hahaha...benda yang kita jarang jumpa selalunya kita lagi appreciate...:)

tanks imran for the BasketRobbins



imran,cari awek cepat so lepas nie kuar ngan kitorang ada partner!! hehehe

hubungan jarak jauh perlukan pengorbanan.....but it is a good moment together if u always appreciate and respect your partner......a good communication and believe in each other are also a nice recipe to keep on together............1year 7months 6days....:))

so,enjoy my background song by OST CINTA KIRANA....


by :

eastzatulhidayahmad


3 comments:

  1. ooo..dating ea smlm??
    sdpnye eskem baskin robin tu.. yummy!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha...lpak2 sambil jumpa kwn2 skolah...aiskrim tu kena belanja..sedap gak arr..sedap free tu lg sedap..! :P

    ReplyDelete
  3. hahaha..asal x tagged aq~~~erm pesanan penaja kaw yg last2 bebelan kaw tu aq amatla terharu~hahahah

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3