KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, December 10, 2010

derrr...aku tak paham derr....

tolonglah.....tolonglah jangan jadi annoyed gilerk!! aku menyampah ko tau tak!! aku menyiiiiiiaaammmpaaah!

derrr,aku tak paham derrr <--- ini effect minat giler ngan shaheizy sam
aku tak paham kenapa dulu bila aku belum habis exam dan time aku tengah terkial-kial study and aku rasa macam dunia ni bakal berakhir, aku cukup tak sabar nak abeh exam!
tapiiiiii...tapiiiii...
bila sekarang nie aku dah habes exam aku rasa cukup bosan and aku rasa cukup menyampah bila hanya duduk tersengguk di atas katil ini tanpa memegang buku.......
seriously aku tak paham!!
and aku langsung tidak bernafsu untuk menonton movie walaupun dulu time aku tengah tergolek-golek membaca aku hanya mampu menjeling lappy dan berjanji padanya bahawa aku akan menonton movie sampai lebam...tapi kenapa aku tidak mampu mengotakan janjiku??


damnnnnn!
apakah yang berlaku kepada diri aku ini??
adakah aku terkena mutation akibat terlampau lama melepak di dalam bilik ini tanpa melihat dunia luar??
and.........
yang paling aku tidak boleh terima sekali ialah...
sesungguhya aku telah berjanji bahwsanya saya akan membloglepaking di blog-blog anda dan membaca entry secara jumlah penghayatan yang tinggi.....dan dengan harapan agar power spek naik supaya tahun depan dapat tukar spek baru....tapi masalahnya.............
























































kenapa time-time nie pulak org ramai tak update entry.............zzzzzzz...korang jgn nak lihat cik eAst mati kebosanan pulak kan.kan..kan..so,update entry cepaddd!! this is an order!! muahahaha....adeh,kena ketuk lagi sekali dengan dinasour kesayangan! dino berkata " bosss,petang nie boss ada exam komputer la! dahla boss tu terkial-kial mcm siput vaviw lupa isi minyak!sibuk nk baca entry org.......haiyak! garang wooo dino!


2 comments:

  1. esok da balik umah,dok dapo jew..
    belajar msk sedap2.. nnt akk nk rasa.. kikiki

    ReplyDelete
  2. hakhakhak..nanti zatul bg rasa nasi beriyani..tp bkn ztul msk la..bpk ztul..ztul tlg kcu jerk!! hihihi

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3