KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Monday, December 06, 2010

BILA EAST BAWAK TURUN BAGASI DARI LEMARI

assalamualaikum.....

alhamdulillah...........................................................................................tu diaaaa punya la panjang noktah semata-mata nak menunjukkan betapa aku relieve gila paper-paper membulat dan menembak dah pon selesai....seronok sampai rasa mcm nak buat lompat papan anjal la pulak kannnnnn....teleng kepala-kepala wei 745 soalan untuk 4 paper..nasib baik spring leher aku berfungsi dgn baik dan jayanya...tahniah2 sebab berjaya menghabiskan riwayat paper itu.....

iyyyyaaaarrrgghhhhh......adeh..baru bawak turun bagasi berat dari atas lemari...fuhhh...fuhhh....fuhhh....berhabuk!! haih,dah la aku nengah selelelelesema nie.....sejak duduk di sini sudah 3kali aku selsema @ bahasa orang kampOng aku ialah flu...jahat rupanya virus-virus kat Indonesia nie...ohhhh,ko tak boleh nengok aku dok senang sikit kan....ke sebab dyorang nak melakukan penjualan tisu di Indonesia???? haaa...yang itu kita tak tahu...


oh....sungguh berbahagia bila boleh menatap bagasi dgn penuh kasih sayang....boleh nengok je dulu...pegang tak boleh! tak sah lagi! hari khamis nie bru sah! :P
habis je exam socca < and insyaALLAH kalau tak payah repeat > aku akan dengan muka rileksnya akan mengemas barang....dan dengan muka rileksnya akan mencampakkan kertas-kertas ke dalam kotak....dan dengan rileksnya akan membungkus kain2 yang mcm aku nak buat meniaga tu kan nyaaahhhh........aku kan rileks je..tak berperasaan sangat pun nak balik Malaysia ni.....ala, cool je la kan....:P  :P  :P   < aku nampak si eton nie terlompat-lompat kat airport siappp ek! >

habis je exam tadi semua kawan-kawan aku kelam kelibut uruskan permit nak balik......ada yang nama lain dari passport la, nama jadi pendek la, nama jadi panjang la, nama bapak terbalik la....aih, pihak pentadbiran???tidakkah kamu mengetahui bahawa sesungguhnya kami nie nak pulang~~~ so jgnla asyik salah je.....saman kang~~ :P
kesian kawan-kawan aku tadi....aku pun tolong la apa yang patut kan...yela,dah kawan-kawan kan....< tolong tengok dan lihat :P  >

sudah!!
sebenarnya ada 1 exam lagi.....hikhikhik....oral exam....exam yang akan membuatkan toilet laku pada hari tersebut...kalaulah ada orang wat perniagaan sekali masuk toilet 1000rupiah pown aku rasa dia dah boleh beli sehelai kebaya kat Pasar Baru...begitulah perumpamaan laku itu...sesungguhnya pada mid sem lepas, teman lerrrr orang terakhir yang terpilih dari kalangan 41 orang tu...teman bangga kerana setia menunggu sehingga pukul 1 walau time tu kawan-kawan teman dah balik mengonjeng layan facebook.....=,=  sengal...tapi disebabkan last tula aku dapat buat the best....ALLAH tahu apa yang terbaik buat hambaNYA.....:)

eh,macam belum habis study????
a'ah laaa...belum.....haiyak, harus kembali ke pangkal jalan.....wokeyh,mahu jadi doktor tidak boleh malas-malas study...nanti mati patient aku!  jadi kepada budak-budak di luar sana yang rasa nak jadi doktor harus rajin belajar yerrrr....takmo malas-malas.....saya pun nak jadi doctor...jadi harus rajin jugak....bukan sekadar rajin blogging and facebooking je eAst oiiii......


Salam 6hari lagi nak tidoqqq kat umah by :

sudah 5bulan rupanya peristiwa ini berlaku.......sungguh cepat masa berlalu......

7 comments:

  1. weh, ko tau dak, kat airport bandung nnt xde electronic scanner 4 big luggage.
    so, ko jgn sumbat ketat2 plok. kang xbuleh nak masuk balik. wee~
    sbb, diorg buat manual deh. -_-"

    ReplyDelete
  2. yeay!!cik eton nk balik daaa..
    boley la kiter bergonjeng gonjeng!! hahhahaa

    ReplyDelete
  3. acid :ahhhh...aku nak buat sistem barter!! rayban 1 dulu!! hak3..

    ReplyDelete
  4. diyanna budak bilik hujung : sengal betul la airport nie..balik naik pesawat peribadi arr cmnie..:P

    ReplyDelete
  5. kak nona : yahoooo!!! balik!!! perasaan gembira seperti baru dpt pingat emas sukan olimpik...:P gonjeng time!!

    ReplyDelete
  6. set...takda hal...rayban kale pink lagi aku kasi
    haha

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3