KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, December 16, 2010

BILA DAH SAMPAI TANAH AIR

fuuuuuhhhhhhhhh...perasaan melambangkan kelegaan sebab finally boleh jugak meluangkan masa mengetuk keyboard nie..i was quite busy meronggeng di rumah sampai east ada kisah sendiri pun gua tak layannnn..haha..evil gila perangai! owh,dulu time ko bosan-bosan kat hindon tu,ko renung je page nie kan...bila ko dah dapat benda yang seronok,ko tinggal je dia kat tepi highway kan.....kalau dino tau ko buat mcm nie,balik nie mesti dia kunci bilik tak bagi ko masuk...! < tiba-tiba rindu dino yg aku tinggalkan tertonggeng kat bilik tu~ >

i was safely arrived at KLIA about 5.05pm....bahagia gilaaaaa rasa mcm nak lompat-lompat papan anjal kan time abah sampai tu....kegembiraan di rumah yang paling tahap sekali ialah apabila dapat makan makanan yang menyeronokkan taste bud ini setelah 5bulan aku kurus kering mcm ikan kering...adik aku boleh angkat aku apa mcm derr...jgn risau,sepanjang 3weeks cuti ini,akan diisi dengan aktiviti bermanfaat untuk menaikkan berat badan...:P

walaupun Malaysia sedikit panas, <sila ketuk aku dengan tukul plastik! > tapi ianya lebih bahagia dari bandung yang sejuk itu....hujan habuk di negeri orang, hujan penuh dengan makanan sedap-sedap di negeri sendiri...

lama gila aku tak blogwalking...jadi aku ketinggalan beberapa cerita blogger2 ternama dan hot-hot yang aku linkkan kat page aku....almaklumlah, berukband nie mmg nak makan kasut saiz 5 aku....so,hilang nafsu berblogging aku...jadi,bila sudah elok,saya akan kembali rajin berblogging....

okai, mau buat apa yang patut...so,akan menghilang dlm masa yang lama...nak upload picture kat airport pun mcm lemau je kan...so,take care yaaa...and sekarang nie tengah bahagia-bahagia sangat..hahaha...jangan tny pasal apa daaa...chiawww....<3

3 comments:

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3