KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, December 11, 2010

baby sulung saya (^,~)

haiyak..semalam aku dengan baik hatinya berkata kepada kawan aku

" wei,ko nak tak aku buatkan header untuk ko??"

gilerrr tak malu derr...offer2 diri lak kan~~ menyorok dalam beg plastik la aku!
 tapi takpe,dia seorang kawan yang baik dan memahami gelojak kebosanan member dia nie...oleh kerana dia nak backup aku,maka dia pun melayan aku dan berkata......

"boleh jugak....aku jadik bahan eksperimen ko la nie..."

tahla,kali terakhir aku buat eksperimen ialah time aku kat matriks dulu...eksperimen kimia..mai sini aku banyak buat eksperimen mulot jeee bila time lab tu!eh......tu eksperimen lain ek???? <lagak seperti saintis berjaya! >


baiklah,sejurus pulang dari Jatos,iaitu pusat membeli belah terulung di abad ini, kononnya nak nengok midnite movie....ceh,cerita pelik2 tah kua kat punggung...eh,panggung.....so kampOng....jadi,setelah melantak dan mengwindow shopping versi XP < tu tahapppp lembab siput vaviw tu > terus pulang dengan bosannya.........ada member aku balik Malaysia esok sioooot.....<--- versi cakap budak zaman sekarang...penyedap ayat katanya...mcmla ayat tu boleh dirasa..!  jadi salah siapa bila generasi kini berbahasa sebegitu? apa kejadahnya semua ini....adakah silap kerajaan @ parti pembakang? *okayh,aku benti mencarut sebab dino dah pandang aku dengan pandangan yang tajam..............dia memang suka kutuk boss dia nie...mentang-mentang selalu kena flying kick ngan aku time tidow~
dalam hati aku ; padan muka ko kena tinggal 3 minggu sebab aku balik Malaysia!!



eh,kat mana aku benti tadi? hai,tula...tak sampai bus stop lagi dah dok meriah sana sini....sambung citer balik.....eksperimen aku tu tak tahu lerrrr elok ke idak....jadi setelah gosok2 tangan,tiup,fuhhh...aku pown memulakan tugas di adobe photoshop......betapa bengalnya aku nie tak pernah tau yang photoshop tu amatlah berguna sekali! almaklumlah, kerabunan IT sama tinggi dengan kerabunan spek aku....dulu aku pernah tertanya-tanya..apa tujuan mamat cina ensem nie masukkan adobe photoshop nie dlm lappy aku?apa yang dia nak aku buat nie?? keliru aku..........rumit betul hidup ni........


sejak-sejak ada sifu ajar nie,minat la pulak buat2 header nie......sapa berjaya teka sapa sifu aku,dapat adiah!!! jom,aku nak buat contest teka sifu aku.....sapa menang dapat diangkut ke Bandung ketika aku pulang 2January tahun depan...lepas tu campak korang tapi jalan sebab korang jd PATI kat sini....!waka waka eh eh... aisy...tipu2...emeer yang ajar....eh,emeer punya mummy yg ajar....wohaaa...nengok ler header yg ada kucing dlm cawan tu~~ < kucing tu dlm cawan jugak dia nk duduk! >


so,dengan kudrat tangan kidal aku nie, aku pun menenyeh,menempek,menstapler,menggam gambar sana sinun.....sampailah jadi rupanya mcm gini......




* derrr...malu-malu......buruk sehhh...diyanna,ko amik free jela...sob..sob..sob....< memang free pun! >
tapi aku tak kisah pun tau kalau ko tak pakai....
*padahal.......
:P

sambil angkat-angkat kening sebelah :

amacam?? okay tak 1st karya aku........
baby sulong nie.....
ada peluang tak nak bergiat mara dalam bidang-bidang membuat header nie??
< wei,kalau buruk,korang jgn jujor sangat kutuk aku.......>
=,=

takdela,buat isi masa lapang je...aku suka melihat kecantikan....biasalah nyahhhh..i kan pompuan tulen...auuuwww....
baydawey <-- merosakkan bahasa inggeris tak pe ke??
lusa mahu balik ke Malaysia..
senarai makanan-makanan yang ingin dimakan sudah disenarai hitamkan
luggage pon dah siap berseal....eh,tipu je..:P
tapi dah siap kemas la kan.....
masih banyak rongga-rongga kosong kat beg roda aku tu....
hurm,nak buh apa lagi ek........
hadiah dr Bandung dah penuh sebeg dah! :D
mak kat rumah tu dah asyik message-message je tanya bila anak manja dia ni nak balik nie....
siapla makan bersuap balik nie~~ :D
bialaaaa.......saya lah anak mak abah yang paling sekejap sahaja berada di rumah...
kerana saya selalu sahaja dicampakkan di seluruh pelusuk dunia untuk menuntut ilmu...
sob..sob...sob....
takpe,demi mak abah jugak kan....
so mak...mak suruh je teah tu menyanyi ke,joget ke,kalau mak bosan....
okay teah...you mesti ceriakan mak saya okai! bukannya membuli mak saya!


sekarang nak sambung buat watermark pulak...
balik Malaysia nie nak tangkap gambauu banyak-banyak...
so,perlukan watermark cantik-cantik...
hehehehehe
sekarang aku dah tau dah besday orang nk bagi adiah apa~~~
watermark and header!!! yeaaa!!!
*sambil lompat-lompat papan anjal




entry yang takde rupa student me**c ditaip oleh :

4 comments:

  1. hahaha
    comey2.. ^^,
    nty aku tampal kat belog aku yeh.. hihi
    laen kali kalau boring lagi, ko bwat la lg yek..
    kekekekekekeke

    ReplyDelete
  2. cun dowh header :D apelagi.puji penuh makne ni.haha

    ReplyDelete
  3. haha. lusa balik? welcome back to mesia kawan. tadi aku jumpa mak kau. hehehe. ;D

    ReplyDelete
  4. wah!! bagos!!
    sudah pandai anak murid sy ini.. (:
    meh buatkan cekgu satu!! hehehe

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3