KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Sunday, November 14, 2010

semangat!

hari ini 14hb...aku akan terbang di awan biru lebih kurang 29hari lagi!!!! tolonglah aku nak jerit~~~ nak jerit kuat2..!! tak sabornyaaa.....flight pukul 3.30... aku akan tiba di KLIA lebih kurang 6.30 petang...no delay2 arrr en.pilot...sudah 5bulan woo tidak kena suap time mkn dgn emak saya...hohoho...


cait...
cerita pasal balik pulak.....
mau kena sekeh ka sama MARA...
exam dulu...wat perabih boreh MARA ja antaq juta2...sila score untuk periksa ini ya cik eAst.....wish diri sndiri la..baru masyuk mau study...


langkah pertama : fotostat 10helai jadual periksa dan tampal di sekeliling bilik termasuk bilik air supaya teringat " eh,exam dah dekat la..selain itu,jadual itu juga harus ditampal di laptop supaya ketika berblogging dapat terlihat" ..ngeh3....sekarang nie dh jarang FB dah...aku on,balas noti and out...BOHSAN...rmi kwn2 aku deactivate...tpi aku takmau la...selagi kita ada kesedaran sivik yg tinggi, mesti takkan ganggu..muahahaha...poyo!


langkah kedua : mengemas nota2 yg tunggang terbalik di dlm kotak,luar kotak,bawah laci, bawah katil ada tak?? sat2 aku cek satgi...


langkah ketiga : STUDY LA NENEK...okay jom....

kat sini kejam giler wei...case ada 2 lagi tak belajar, no study week, after habeh case terakhir hari jumaat ; terus exam hari isnin.....WOW! patut la UKM pilih universiti nie buat TWINNING program...nak menggasak budak2 dia suh early preparation......=,=


okay,2 case terakhir ialah mengenai Farmakologi....bukan Farmville yerrrr...pasal ubat-ubatan and drugs....hurm, mcm drug user la serabot aku belajo nanti...zzzzz....

conclusion............


semangat untuk pulang = semangat untuk exam....

hohohoh...semua org sudah berada di rumah....sila sabarkan kepulangan anakanda lagi 29hari.....ececece...

* jgn semangat sebab nak tunggu kain chantik2 je ek...:P  opsss....rasanya semalam aku pergi shopping kat pasar baru lagi..yeke? eh,rasanya semalam beli kain songket....eh,yeke?? rasanya semalam tgh sale kain chantik2 kat pasar baru.... yeke?yeke?yeke?  tettttttt.......






3 comments:

  1. cet!! poyos la.. pegi bandung lg ka???

    ReplyDelete
  2. hikhikhik...tak sengaja tePERGI...konon nak gi tempat lain..tetiba,gatai nak gi pasar baru lak..:D

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3