KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, November 18, 2010

KAWAII GADGET'S CONTEST


east mencuri masa sekejap mengetuk keyboard sebab tgk banner ini soooo cute! hadiah contest nie pong cute gaks! hek3 .. bodek la tu ... ha tgk .. cik east busy2 pong sempat lagi bercontest-contest nie .. so, korang yang tgh2 lepak2 cuti sem tu, meh la pakat join contest nie ...CLICK HERE... org nak bagi adiah free ni orang kampong oiiii ....!!

LAGU SPECIAL CIK EAST

haa .. kan memula aku pakai lagu Hujan .. then istimewa meletopppp untuk contest nie, aku tukar kepada lagu yang once upon a time pernah aku tempek kat bloggy ku ini .... hari2 dengorrr time mandi sebab pagi2 lagi gagah dah bukak blog. ..=,=

maybe lagu nie jarang memekak kat radio ... entahlah aku pun tatau ngape ... tapi lagu ni besh!

Melda Ahmad - Kimia

haaa .. ko ingat belajor kat sekolah je ada kimia, tajuk lagu pun kimia .. aku start layan2 jiwang lagu nie time aku menjelajah laptop membe aku .... lepas tu bila aku start pasang lagu nie kat blog, semua org pakat dok tanya lagu jenis apa nie eton?? kang aku ckp aku yg nyanyi, terkejut berokkkk cute korang ...! 


nape ek lagu nie mcm nostalgia di hari raya sikit bagi cik east ek ........ jeng2 .... ni nak start bukak citer nie ... citer yang takkan pernah korang baca di magazine2 fofular tanah air ataupun di kaca2 TB apatah lagi terselit di Astro Ria dan Prima .......

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

east and diy start kenal time sekolah .....
time masing2 tercampak ke PLKN, baru start rapat .......
tapi time tu masing2 ada partner ........
so, memasing cam bajet show off pakwe and makwe masing2 laaaa ... ngeh3 ...
padahal,
"Sengal nye nadiy gi citer sal awek kontrak dia kat aku!!!!" - Cik east berkata begitu
"Asal eton nie kalau sedih je, cari aku ... ada balak simpan watpe" - diy berkata begitu

bila masing2 putus, 
lagi kami makin rapat ......
sebab kami banyak persamaan kot ........:)
and kami ada kimia yg kuat ........:)
taktau kebetulan @ tak ....
here i list sikit persamaan kami ......

:: Both of us kidal
:: Time sekolah, both of us ialah AJKAKTIVITI utk jamuan final F5
:: No phone dy; *** 636 **** aku?? ***** 636 **   
:: Kami dpt anugerah yg sama time f5
:: Dia duk Klang, aku duk Klang
:: Jenama phone dy k810i .... aku?? w910i

yang paling aku cam tak boleh blah sikit .....
besday mama diy: 5 April
besday abah east: 7 April
besday mak bucuk2 east: 9 April

and lirik lagu tu mcm ada kena mengena je ngan story mory kisah east and diy yang hari ini genap 1 tahun 6 bulan ini ... ha, menggagau kira bila start la tu! : P

kami takde gmbr sama2 sangat ... so, ni gambar time we all jadi AJK aktiviti tu ... hek3 ... kelako! membe aku snap arr nie .. sengih2 sorang2 bila nengoknya balik ....

memang aku saje kecikkan!! kehkehkeh ... malu aku setahun!


tetttttttt ... sudah, sikit2 cukup .... penat Puan Penganjur baca kan ....: P 
ayat fav kami;
"Eh, kuat kan chemistry kita??"
:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: :::::::::::::::

referer east: k.nona (kakak en.diy: p)

east tag pemblogger tegar nie 

bibik style
acit jiwang 15karat
najatol aleena




4 comments:

  1. sy kenal awek kontrak nadiy!! xlawa.. zatul lg lawa.. ngeehhh~~

    kalo sy tak boley menang, biarlah cik zatul yg menang.. boley sy pinjam adiah tu.. kikiki

    ReplyDelete
  2. terima kasih sebab join contest..good luck..

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3