KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, November 24, 2010

EXAM BESAUUUU PUNYA!

sekarang di Jatinangor sedang hujan....aku lak tengah melantak es buah yang sedap...erk,boleh tahan laa..ko nak korek ABC celah mana kan kat indon nie..so, ko jadi lerr org local jap mkn es buah nie...siot nye brother yang jual nie,aku mintak kurang manis la bro...haih,kang mintak kurang garam kang,anaphylatic shock ko kat situ kang....


baiklah,terus ke topik utama...
aku rasa mcm nak bajet2 riang raya conflakes bahawa ini entry terakhir aku before aku exam.....sob3...selepas ini harus fokus super sebab nak final SEMESTER 1..dan tadi tepat jam 2.48, telah berakhir lah kuliah untuk sesi semester 1...yaaaahooooo...dah takyah aku nak nganga tak paham duk dlm lecture hall itu sekurang-kurangnya sampai tahun depan..! sila tepuk untuk diri saya sendiri.......mekasih2..:)


exam akan bermula dari tertanggal 29Nov-9Nov....no study week, but we have gap between each examination and i have still 4 more cases to complete...oh,dinding2 di bilik sudah penuh dengan tampalan2 case bermula dari Pneumonia,Hepatitis B, Cervical Cancer, Malaria, Diabetes Mellitus, ABO compatibility, Drug intocycation and finally, case yang still lagi dibincangkan ; Asthma Bronchiole.....


fuyooo...dengar mcm takut! memang takut weiii...sebab aku ada byk lagi case tk cover and nak baca untuk objektif exam yang ada beratus-ratus soalan tu lagi...

DOAKAN SAYA BERJAYA MENGHADAPI PEPERIKSAAN INI SEBAB INI IALAH SEMESTER 1 SAYA SEBAGAI PELAJAR TAJAAN....
tuuuuu,MARA tu dok intai je tu...buat apee la budak2 nie kat UNPAD tu...score ke idak...ha,nganga la ko nak menghantar slip nanti!


walaupun syarat pelajar kedoktoran di Indonesia ini ialah kena lulus,jgn sampai gagal...tapi,kami terikat dengan syarat MARA ; serendah2 alam ialah 3.0!!! puuhh kiri,puuuhhh kanan....BANTULAH HAMBAMU INI YA ALLAH.....


jadi, buat kawan-kawan yang dah cuti sem di Malaysia itu, nantikanlah~~~ sesungguhnya aku bakal mengikut jejak langkahmu!!!  

okay,alaaaaa....boleh ke aku tak mengetuk keyboard nie...:(
baiklah,azam harus dikuatkan......kerana selepas habis exam,saya akan berblogging sampai lebam!! saya pasti akan rindu penulisan blog anda semua....wei,tulis entry besh2 sikit ek...cik eAst bosan2 study ke,cik eAst nak baca!! hekhekhek....


selamat hari lahir untuk pemilik blog KASUT TUMIT TINGGI......saya sayang kamoooo....!! dah lama kita tak berjumpa...eh,harini announce sapa menang giveaway kat blog tu kan??huhuhu..gudluck ya sapa yg join!!
and happy birthday jugak kat pemilik blog ANTOLOGI SUARA AKU SENDIRI
bro,bila POP SUNDAE nak perform lagi nie??rindu nak dgr you all nyanyi maaa..hehehe..

cik eAst chiawww cincau dulu okai.....bersemut dah tangan2...doakan saya berjaya kay...<3 you all...

SALAM DARI UNPAD
tu,buku tebal yang boleh buat baling anjing tu pun tak abeh selak lagi...baca apetah lagi....=,=



6 comments:

  1. dayang...adeh..typing error..haa..aku nk tgk,ko alert ke tak...:P

    ReplyDelete
  2. gudluck exam ye zatul!!
    all da besh!~

    ReplyDelete
  3. haha...tengs ^^
    saya sayang kamoo juge ^^
    gudluck weyh exam...doa dr malaysia...puhh..puhh...smpy kat bandung =)

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3