KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, October 01, 2010

KISAH BUDAK KE 41


time sekolah rendah dulu, aku selalu berterima kasih kepada mak abah sebab letak nama aku Nur Izzatul Hidayah....sebab, kalau giliran kena injection ke, bentang apa2 ke, kedudukan UPSR ke, mesti seronok sebab tak kena awal sangat, tak kena last sangat...middle is the best!!!



namun...................

pagi tadi aku dah dgr bunyi mcm2 seawal jam 5..uisy,awalnya kawan-kawan aku ni bangun...ooo..baru aku ingat, hari ini ada exam socca...fine, ngongngeng2 siap then dengan perasaan cuaknya semua melangkah ke bangunan pelajar twinning...



penantian tu satu penyiksaan kan...masa 'bapak' tu masuk je dalam bilik kuarantin nak panggil kami, semua menggelabah yang amat...aku lagilah..habis terembes semua adrenalin aku! Tangan sejuk woooo….mcm mayat! nak menunggu 41 orang tu siksa wooo....persediaan pasal case dh 30min, bentang case dah 20min...pastu ada 5 bilik je..hai malangla org yang last tu.....:(


masa berlalu...................
sorang- sorang aku tengok kawan-kawan aku dipanggil keluar dari bilik kuarantin....dalam masa tu jugak dah 4 kali aku pergi toilet! sampai kali yang ke 4, nak buang HAPE pun tak tau dah! oleh kerana kami telah mengetahui trick2 yang boleh membantu kami mengagak case apa yg akan keluar, ( rahsia,tak leh bgtau!ekeke) maka aku dengan yakinnya telah meNARGET yang aku akan bentang case ANATOMY....

1 jam pertama......
*
*
*

2 jam seterusnya.......
*
*
eh,orang dh tinggal sikit dah?bila nak panggil Izzatul Hidayah nie??la....tak ikut senarai nama ghupenya....ooo...dah bagikan group....dokpe2...lepas nie nama aku la.....

3 jam berlalu.........
*
*
*
mengantuk!
lapar!
isy,takkan aku last??cangak nak tunggu....tak sabar nak bentang anatomy nie...sara pun ckp nama aku kat group anatomy........

setelah 4 jam................
haaa????tinggal 6 orang je? ada 5 bilik...so,ada seorang yang akan bentang case sorang2.....yumi kot..sebab nama dia Y...nama aku N

AKHIRNYA...........

okay...group last....
pertama.....
kedua...
blaaaa..blaaa....blaaa....
yang terakhir NUR IZZATUL HIDAYAH????

" izzatul tunggu dulu ya...nanti temannya habis bentang, baru kamu masuk ya....."
(finela pak…saya tunggu……-___-)

seumur hidup aku, aku tak pernah giliran last2 nie....jd agak sedikit cultural shock....muahaha....
sekali masuk dalam bilik kuarantin
bukak soalan
MASYA ALLAH!!!!
CASE OBESITY!!
MAMPUS!
AKU TARGET ANATOMY!!!!!!!................


melihat kawan-kawanku telah tamat socca, agak sedikit penyiksaan bagi orang yang terakhir....perasaan takut pun dah hilang....LAPAQ ADALAAAAA!!!

nasib baik pakcik baik tu bagi aku kuih...terima kasih pakcik!!! 

tepat selesai azan zuhur, aku masuk bilik pembentangan...la...nama aku tak dak kat bilik obesity? patutla aku takyah tandatangan...nama aku kat bilik mana? ANATOMY?? haih, dah tu pi bagi aku case OBESITY buat apa....-___-

blaaa...blaaaaa.....blaaaaaa.....
dengan menggunakan ilmu bahas sikit, semangat aku present..( muahaha :P )
time aku nampak doctor tu mengantuk je…..haaa…ngantuk ye doctor,biar aku naik sikit volume bentang…
terkejut doctor tu!
Seb bek tak melatah mcm aku…
Sapa suh tidoq time aku semangat nak bentang!
Kan dah terkejut….hikhikhik
okay huh,selesai!!! 

and i get my result..alhamdulillah..:)

sekarang aku faham macam mana perasaan jadi orang terakhir....aku akan pastikan nama anak aku tak bermula dengan huruf A , Z dan sama waktu dengannya...muahaha.....

No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3