KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, October 27, 2010

AKU MENGINTAI LANGIT :)


wei, sapa nak tau ... aku mengintai semalam .... syiookkk wo ....
(^,^)
mengintai langit
 sejak-sejak aku usya langit tu pada petang tu, aku jatuh cinta dengan langit .....
oh, aishiteru ~ ~ ~
terima kasih Penciptaku .........


sebenarnya aku agak sedikit sob2 hari ini ... letih woo kelas kul 7 sampai petang ..lepas tu rindu mak plak tu.. huhu .... budak cewekk ..! biaq pi laaa ... aku dah 4 bln tak jumpa mak aku angpa tau dak ..!
 * Wat muka cempedak goreng ~ ~


petang tu aku gi photoshoot ... dengan langit, gunung, awan ... eh, langit ngan awan sama je laaarrr ... kalau teah mesti ckp cmnie ...

"Lain la ... eja dia kan lain ... mcm ungu dgn violet .. kan lain ..."

feeling like nak cubit budak itu ... so loyar buruk ...
hey, teah dah nak becoming 7th dah laaaa ...:))


wahhhaaaa ... tgn gergasi ...!! aku nak tutup mulut gunung tu senonye .... gunung ni la buat aku ketaq-ketaq time mandi pagi ..! fuh ... fobia nak pegang air ... (tapi aku mandi haaaa pagi-pagi ...: P)


haaa ... aku bulih cubit awan .... korang boleh ke ...?? kehkehkeh ...
sweater itu bukan untuk tayangan yerr ..! di sini memang sejuk ya aammmpuunnn ... kalau pagi2 nganga2 mulut boleh keluar asap ..! tapi pastikan gigi anda telah digosok yerrr ... kalau tak, penulis akan separa pengsan ..


momomomo .... aku pegang awan ...!!! mcm gula-gula kapas ... sapa nak sikit???
(Aku pun tatau momomomo tu menatang apa)
uisy .. terserlah ayumu ... eh, silap .. terserlah Phalanges ku ...
* Sila rujuk buku anatomy mukasurat tengah2 kalau nak tau Phalanges tu kuih ke, apa ke



iyyyaaahhh ... berusaha mencapai puncakkkkk ........ dalam erti tersurat, tersirat dan berseliratnya; "budak pendek kena Jengket sikit yerrr ..."
dalam nada seriusnya; berusaha ke puncak dalam jangka masa 6 thn lagi... siapakah saya ketika itu??
doktor anda kah??
haaa ... sapa buat jahat ngan saya, jangan harap nak dpt treatment freee ... wawawa ... ugut nie looorrrr ...



ini ialah pandangan dari tingkap atas kanan sekali belah belakang kiri sikit fakulti perubatan UNPAD ...
cantik kan .... bape bulan dok sini baru aku perasaan benda tu cantik ...
uisy ... gambar kelihatan seperti ditangkap menggunakan DSLR ...
memang pon ... aku baru beli ...
lalalalala ~ ~ ~ (diyco suka tulis begini kalau dy mengusik saya ..!: P)
rindu itu 'kawan baik'
cait ..
gambar ditangkap hanya menggunakan handphone SONY ERICSSON W910i yang dah tercabut keypad no 5 & 8 tu ........



nota tertinggal dalam entry;
1) tiap kali makan, ingat mak ... sob3 ... sebab tu saya nie kena makan selalu supaya tidak melupakan mak saya ....( hikhikhik ... suka mkn, cakap jela ..!)

2 comments:

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3