KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Friday, September 17, 2010

TERIMA KASIH GLUCOSE

Agak-agak malas untuk mengHUPDATE blog ketika ini...membiarkan laptop dlm keadaan standby ketika nak exam memang agak meNggilakan

tiap kali boring je tgk hitam putih buku nutrition tu, gi godek2 laptop

tiap kali nyampah je tgk buku embryology yg byk gmbr geli2 tu, gi ngadap laptop

tiap kali nganga tak phm buku biochemistry tu, gi la intai FB

tiap kali ngantuk je baca pasal histology, gi la memekakkan telinga dgr lagu kt laptop


tiap kali pape je, GILA tgk laptop tu

aku pun boleh gila klu laptop xde


yess ; akhirnya status di FB kawan-kawanku ialah no mood nak balik U...Ha, suka aku..sebab aku dh dok cangak lama dah rasa cuti nie..cepatlah nak belajar balik...

MUAHAHAHA

saya telah berjanji kepada diri saya, belajar bukan untuk bersaing dengan orang lain tetapi more to how you make it as ur own motivation ( sapa nak bayaq duit MARA taja aku tu woiiii klu belajaq tak elok! )

exam mid semester will be held on 27th of September

first examination as medical student

oooo...student lagi ghupenya...

yang ang pi hadap laptop ni buat pa!

pi blajaq!

( yelaaa...yelaa...sambung belajar balik la ni...otak kena rest...kan baru mkn nasi, glucose tak abeh cerna lg..t glucose tu gak nak nourish brain cell...ha, baru boleh belajar dengan tenangnya )

setiap kali pelajar berjaya mendapat keputusan yg cemerlang dlm peperiksaan, atau seorang pelari pecut berjaya dlm perlumbaannya, jarang mereka menyatakan ucapan terima kasih kepada glucose yg telah banyak membantu mereka mencapai impian dan cita-cita mereka..bayangkan kalau la glucose itu, merajuk dan tidak mahu menjadi source of energy.....


jadi selepas ini ucapannya harus berbunyi begini ;

adalah dengan ini saya ingin merakamkan ucapan syukur ke hadrat ILLAHI , kedua ibu-bapa yg banyak memberikan sokongan, guru-guru yg memberikan tunjuk ajar, kawan-kawan yang byk menggembirakan 
dan
kepada glucose yg telah menjalankan peranannya dengan baik sekali sehingga saya sampai ke tahap ini................









No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3