KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Saturday, September 04, 2010

SAYA PELIK MCM MANA KISAH KITA BERMULA









aku tak pernah nak tulis entry macam nie

sebab entry semalam buat aku berendam air mata,
entry hari ini aku nak buat sangat bahagia
sebab memang tgh bahagia gilerrrrrrr sekarang nie~~~~




cinta tu kadang-kadang tak payah nak ditayangkan kepada orang ramai
bukan bermaksud aku menghentam mereka yang berbuat demikian
ataupun rasa jelek kepada yg letak gambar bagai nak rak kat fb
itu hak masing-masing kan
tapi
berpada-padalah.......
bukan lu sorang ada pakwe makwe beb~~~~

********************************************

rasa mcm geli plak bila nak tulis entry pasal cinta ni
haih!
meremang!
ala.....
rileks laa....
bukan la jiwang sangat pun.......

**************************************************

sekadar mengekspresikan perasaan ini
yang aku sangat bahagia mengenali si dia
sejak setahun lebih yang lalu dia menjadi 'teman akrabku'
hidup ni memang asyik bunga-bunga
( eiii...statement geli! :P )


kenapa tiba-tiba nak ekspress-ekspress feeling lak ni cik east???
yelaaaaaaaaa........
sejak berjauhan 2 bulan yang lalu
aku lone ranger tau
nasib baik teknologi ni canggih!

credit : photobucket
" helloo...awak dgr tak??hellooo...helllooo "


**********************************


hari ini
di saat aku tgh stress dengan pelbagai kerenah birokrasi,
message dari dia la yang ubat ke'stressan' aku tu
kata-kata dari dia la yg bg aku strength
terima kasih kamu...........


budak ini masih kecil
baru 1 thn sebelum 20....:P
so,tak boleh ckp hal cinta banyak-banyak!
nanti kena saman....




but saya sangat bahagiaaaaaa
penat dah jerit dalam hati......


awak,tau tak saya ni suka bergaduh dengan lelaki!
macam mana awak boleh buat saya 'jatuh' dengan awak!
awak bersalah tau tak!
awak 'pencuri hati saya'!




I miss you Pictures, Images and Photos
laaa....dah hilang dah....:(





saya pelik mcm mana kisah kita bermula
tapi.........
saya nak tunggu pengakhirannya bagaimana........

3 comments:

  1. aku doakan korang bahagia sampai bile2 :)

    ReplyDelete
  2. aminnnn....tanks dude! :)
    dekat-dekat nk raya ni aku jd touching maching lak..hehe

    ReplyDelete

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3