KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, September 22, 2010

SAYA AKAN PERIKSA

Assalamualaikum....( nk periksa kena baik2 sikit..heh~ )

Sesungguhnya saya akan periksa pada terTANGGAL berikut :

27 September 2010
            |
            |
30 September 2010

err...hari jumaat tu ada exam lg...tapi sy tak nak jawab exam itu...dan sy mintak-mintak saya takkan terMALANG jawab exam tu.....

first examination as student medical
first oral exam
first aid...( eh, abaikan yang ni )

Doakan semuanya berjalan lancar dan blood pressure saya tak naik dan adrenaline saya tak melampau di rembeskan yer....glucose, berkerja dgn jayanya okay!!! chaiyo2!!!

last but not least ; tawakkal kepada ALLAH........

life quote Pictures, Images and Photos

2 comments:

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3