KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Wednesday, September 08, 2010

MAIN MASAK-MASAK

ketika menaip pos ini sebenarnya tangan aku sedang pijar!!!
mak datuk~~~
punya la byk cili kering kitorang potong
aku mcm nk letak tgn aku dalam ais!
hamik ko byk nak mampus!

****************************



sesi masak-memasak bersama rakan-rakan wing ku memang seronok
semalam masak NASI AYAM!!!
gua takde arr pandai sangat masak beb
men campak-campak je dlm rice cooker tu...:p
( ayat mintak penampaq! :P)
tapi.....
laku gak nasi ayam aku.....
hahahaha.....
nasi ayam campak-campak

ala,senget lak....ha..tp tu sayur
air tanganku...erkkk...tp air liur tak tau arr tercampak gak ke..hahaha




terima kasihla kawan-kawanku yg membantu menjayakan nasi ayam ni...kesian korang yg kena tumbuk cili sampai pedas tangan-tangan.....credit to FIGHTER WING AND BRILLIANT WING!!!

then, sorry sangat-sangat sebab lepas terawikh baru boleh makan...i try my best nak siapkan awal....tapi salahkan rice cooker tu!!! hehehe....


****************************
tanks sapa yg puji sedap....
curi idea abah saya tu...hikhikhik
lepas ni kita masak lg ek kawan-kawan.....







4 comments:

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3