KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Tuesday, September 28, 2010

EXAM ITU SERONOK

WALAWEI...rindunya nak mengetuk keyboard nie..akhirnya aku kembali bernafas sebab MDE ( exam objective ) dah habis!! semput2 aku menembak..habis peluru berpandu aku...hai nak mampus soalan ada 154 + 144 dalam masa 2 hari..ha,total up sendiri! aku dah lama tak belajar m3 nie~ kira-kira pun tak tau dah...so,bila TERKELUAQ soalan kira-kira ; aku menggunakan kecekapan menembak yang aku belajar time PLKN dulu....

sebenarnya lusa ada exam lagi, oral exam @ bahasa standard SIRIM nye ialah SOCCA...YA ALLAH biarlah aku dapat doctor yg baik hati dan segala organnya selain dari hati....aaaamiiinnnnn....:)   

tak mau la cerita pasal exam...bukan best pun...eleh...bluuueekkk!!

nak cerita pasal apa yer...hurm...sebenarnya kerinduan ku kepada Malaysia meluap-luap mcm larva gunung yg baru nak meletus tu....bila exam ni habis ; maknanya aku akan hadapi 2 lagi Fundamental of Basic Sciences and final exam and pulang!!! eh,sebelum tu kena pergi Pasar Baru dulu!!! hikhikhik...sapa mau hadiah angkat telinga~~~ 

tak mau la cerita pasal balik Malaysia ; nanti sedih...:(  ( jap2, tgh tgk ada banyak kereta lalu kat luar tingkap nie haa... )   haaa....oleh kerana internet mcm-mcm Aznil, jadi terpaksalah online di tingkap...aku kembali ke situasi ketika aku baharu sampai di Bandung hampir nak masuk 3 bulan yg lalu....kadang-kadang kehidupan lama tu lebih menyeronokkan..-__-

eh,lupa nak mengucapkan ribuan dan jutaan terima kasih buat cleaner yg mengROOM SERVICEkan bilik aku yg dh mcm titanic terabur ni....baru aku boleh duduk atas meja dan online di tingkap ini...ala,biasa la tu ; musim periksa kan memang bilik bersepah..baru nmpk mcm study kan bro....kalau bersih je tak masyuk la....
diy , t dh abeh periksa sy jd rajin sikit ek kemas bilik...:P

rasa macam dh lama tak menangkap gambar..yela,tak kuar pergi jalan-jalan...planning nak pergi Jakarta tu mcm terpaksa ditangguhkan je...banyak planning nak buat after exam nie...dah lama rasanya tak melancong kat indonesia ni...pe guna belajar kat sini tp tak pergi usya-usya...usya tau, bukan skodeng!

alamk,lenguh badan dh duduk lama-lama kat tingkap nie..nak lompat atas katil pulak......

say no to smoking!!!!! 
ada post khas yang aku taip untuk adikku...spesial pny...:)
waiting-waiting haaaa



No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3