KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Sunday, August 29, 2010

PHOTOSHOOT RAYA

aku dok dengar lagi riuh2 suara budak-budak kat bawah tu tgh photoshoot untuk raya...aku pun dah join tadi...tapi sikit2 cukup arr...raya nanti tangkap gambar lagi..:)


pe?ingat artis je ke ada photoshoot raya?

***************************************

aku tak ada kamera..
kamera phone pun tak masyuk sangat
and gambar-gambar aku banyak kat phone orang lain
so...
tengok kat fb je la yeerrrr....

ni antara gambar-gambar yg sempat aku snap tadi.....







kawan-kawan twinning10 sangat sporting!


*************************************
sebenarnya ada banyak lagi kegilaan kami ni...
tapi setakat ni yang ini dulu....
sedih?
hurm...sebab ada kawan-kawan so kurang sikit kot...
yang pastinya.........

AKU PUNYA PENGALAMAN ITU

*************************************

nantikan ucapan perantauan kami di surat khabar yer....
utusan kot....
and
aku akan buat entry khas untuk raya nanti......

**************************************
salam ramadhan ;


No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3