KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Thursday, August 26, 2010

JENG..JENG..BAJU RAYA!!

fuh...fuh...fuh..kenyang makan kuey tiaw tomyam!
haiya...baru pulang dari pasar baru....( SAPA PERGI BANDUNG MEMANG WAJIB PERGI SINI! )
niat mula-mula nak cari kain sahaja.....
hai....tp dh namanya POMPUAN , memang tak boleh ikut niat kalau shopping!
HAaaaaMIK KO!
aku beli gak baju kebaya although dah ada baju raya....
pssttt.....sila jangan beritahu abah and mak saya!!!!

******************************

Hurm........
tadi before capai nak beli baju warna apa,sempat risik2 kat en.diy syg saya.....
tiba-tiba dia cakap baju raya dy thn ni warna ______ laaaa
adeh.....
cheq dh banyak dah baju warna tu.....:(
so,saya amik warna _______
takpela....
nanti bila-bila,kita sama warna baju raya ek....
mintak-mintak jodoh panjang......
aminnnnn

********************************

warna apa ek.....
hurm...
nama pun baju raya....
so,tunjuk time raya jela......
sekarang ni time posa....
takde la pulak nama BAJU PUASA ek....
tengoklah satu hari nanti aku yg cipta.....
hahaha..sungguh byk cita-cita.....

_____________________________________

sekarang tengah hot pasal malaysia and indonesia bergaduh
kami yang student ni agak-agak risau la....
tapi tadi time aku gi bandung,mcm okay je
kat Jakarta je tegang sikit kot
aku siap boleh jalan sorang-sorang lagi
aku bukan apa
kalau jalan sorang,senang nak bergerak......
nak usya baju lama ke,sekejap ke,pun takpe.........

haih..........
mengeluh tu tak baik....
tapi terpaksa......
macam risau akan sesuatu.....
tapi apa yer........

apa pun.........
selamat berpuasa.......







i miss my family so much!



No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3