KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Sunday, August 22, 2010

D I A R Y H I T A M I T U

selamat pagi
awal kan saya bangun?
hujung minggu mcm ni patutnya boleh golek-golek lg atas katil tu..
balut lak dengan comforter
lepas tu pasang lagu jiwang-jiwang kat laptop
ngeh...ngeh...
nampak sangat selalu buat!

**********************

tapi saya kena bangun jugak
sebab untuk berjaya,
paksa diri bukan manjakan diri

************************
sementelah aku telah pun melangkah ke usia yang gaban jugak
aku mula berfikir cara-cara untuk membuat hidup aku lebih teratur
almaklumlah......
berterabur sikit aku nie
dahlah kelam kabut
okay,jangan bayangkan keadaan saya kelam kabut macam mana!
__________________________________

apa selalunya yang membuatkan kita berada dalam kerugian?
apa?
shopping?
errrr...bukan-bukan..(psstt...sebab saya suka gak!takkan rugi kot!hikhikhik)
yup my dear...

MASA

dalam al-quran pun ada dinyatakan kan....
masa itu membuatkan kita berada dalam kerugian sekiranya kita tak manfaatkannya
saya tak nak terdiri dari kalangan orang-orang yang rugi
so

diary hitam itu.....
akan sentiasa menemani aku walau di mana sahaja aku berada
membantu menjadi manager tak berbayar aku

you all ada diary organizer?
belum?
okay.......
milikilah satu sebelum terlambat
hehehe (mcm promoter)


No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3