KLIK TAU. TIKET BALIK MALAYSIA.

Sunday, August 22, 2010

aku kembali menulis atas dasar cinta

akhirnya,budak ini kalah juga...
atas desakan 
kat sapa aku nak luah perasaan!!!
ini akibat pengaruh persekitaran duduk bilik sorang-sorang...

can you conclude something?
budak ini tak tetap pendirian
kalah dengan sesuatu yang dia mahu
adakah aku memang selalu menyesal dengan keputusan yang aku buat??
_________________

blog ini terlahir semula
pemilik identiti yang sama
intipati juga sama
tapi.....
aku mula berfikir untuk membuat cara penulisan berbeza

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
betul la kata orang
ketenangan itu memberi ilham
aku perhati dan aku fikir
teringat pendahulu blog ku dulu
aku tulis apa aku fikir dan lihat
ah...kadang-kadang kenangan itu menyesakkan.... 

****************
aku masih mengekalkan 
east ada kisah sendiri
sebab aku tahu,
kisah diary hidup setiap manusia berbeza
itulah jalan kehidupan yang DIA takdirkan 
 *******************
rasa rindu untuk menulis datang.......
dan aku pasti
aku kembali menulis atas dasar cinta 




No comments:

Post a Comment

sapa komen nanti dpt treatment free...hek3